Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:08:16 GMT

دهمین نمایشگاه کشاورزی در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۷۷۶۴

دهمین نمایشگاه کشاورزی در قزوین برگزار می شود

فاطمه خمسه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این نمایشگاه ۸۰ شرکت تولیدی از استانهای تهران، اصفهان، شیراز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، مازندران، گیلان و قزوین و همچنین نمایندگی چند شرکت خارجی دستاوردها و تولیدات خود را در غرفه های نمایشگاه در معرض دید عموم و متخصصان کشاورزی قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نمایشگاه انواع  تجهیزات مورد نیاز سیستم های  نوین آبیاری،  نهاده ها و ماشین آلات کشاورزی در ۳۵۰۰ متر مربع  به نمایش گذاشته می شود.

خمسه اضافه کرد: ۳۵ تا ۴۰ درصد از نمایشگاه مربوط  به سیستم های آبیاری و آب و خاک، ۲۵ درصد ماشین آلات و ادوات کشاورزی، ۲۰ درصد نهاده های کشاورزی و مابقی نیز مربوط به  پهبادها برای سمپاشی مزارع و سایر موارد بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: دهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات آبیاری ونهاده ها از ۱۲ لغایت ۱۵ آذر ماه سال جاری همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین برای  بازدید عموم دایر است.

کد خبر 4781193

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین نمایشگاه بین المللی قزوین بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف قیمت بنزین ایلام اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین گرگان شهرکرد قزوین بسیج خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب امیری نژاد ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای استفاده بهینه و نظارت بر عملکرد ماشین آلات دهیاری ها سیستم ردیاب (جی پی اس) بر روی ماشین آلات دهیاری های استان نصب می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با بیان اینکه بیش ۵۰۰ دستگاه از ماشین الات مختلف در دهیاری های استان بوشهر مستقر هستند اظهار افزود: به زودی با انعقاد قرار داد با یکی از شرکت های استان کار نصب این سیستم بر روی ماشین آلات آغاز شود.

امیری نژاد ابراز امیدواری نمود با تجهیز ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاریها به دستگاه ردیاب و راه اندازی سامانه تعیین موقعیت (GPS) ، بازدهی بهره گیری از این ماشین آلات در کمک به انجام وظایف دهیاری‌ها، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

از ۶۱۹ روستای استان بوشهر تعداد ۳۹۳ روستای استان دارای دهیاری است.

کد خبر 6093201

دیگر خبرها

  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند