Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الله نجفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:شرایط ذخیره سازی سهمیه سوخت خودروهای عمومی با شخصی متفاوت است به گونه ای که سهمیه بنزین خودروهای شخصی تا ۶ ماه ذخیره سازی می شود و پس از انقضای این زمان ، سهمیه بنزین آبان ماه حذف می‌شود.
وی گفت: در همه کارت سوخت خودروهای شخصی حداکثر تا ۳۶۰لیتر قابل ذخیره سازی است ولی درسهمیه سوخت خودروهای عمومی به صورت استثنایی هفت روزآبان ذخیره سازی شده ولی اگر سهمیه سوخت آذرماه (خودروهای عمومی) استفاده نشود ، حذف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرشرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) با اشاره به اینکه هرگونه تغییرات در سهمیه سوخت خودروهای شخصی و عمومی از طریق شرکت متبوع اعلام می شود اظهار داشت: در ۱۰ روزاخیر سهمیه سوخت آژانس های مسافری درون و برون شهری، سرویس های مدارس و تاکسی های اینترنتی تعیین شد تا نگرانی های این دسته از مالکان خودروهای عمومی برطرف شود.

شرایط پایدار در جایگاه های گاز سی ان جی
مدیرشرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت:پس از اجرای طرح مدیریت سوخت ، جایگاه های عرضه گاز سی ان جی در شرایط پایدارتری قرار گرفتند و ۶ جایگاه سی ان جی پس در خوزستان پس از برطرف شدن نواقص وارد عملیات شد.
وی گفت: پس از اجرای طرح مدیریت سوخت ، مصرف سوخت سی ان جی در خوزستان به علت صرفه اقتصادی بهتر در مقایسه با بنزین ، روندی تصاعدی داشته است.

بزرگترین جایگاه عرضه سی ان جی خوزستان دوباره فعال شد
مدیرشرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت:بزرگترین جایگاه عرضه گاز سی ان جی  خوزستان به صورت همزمان ۴۰خودرو گازگیری کنند روز دوشنبه دوباره بازگشایی شد.
نجفی افزود: جایگاه گاز سی ان جی خلیج فارس اهوازچندی پیش بنا به دلایلی تعطیل شده بود که با پیگیری انجام شده این جایگاه که نقش مهمی در تامین نیاز گاز سی ان جی خودروهای سواری و باری کلانشهر اهواز دارد دوباره فعال شد.
وی با اشاره به اینکه این شرکت با همکاری جایگاه داران تلاش می کند هرگونه نقص فنی جایگاه های گاز سی ان جی را برطرف کند افزود:هم اکنون ۷۰جایگاه عرضه گاز سی ان جی در حوزه عملیاتی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) فعال است.
به گزارش ایرنا سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین تحت مدیریت طرح مدیریت سوخت از ۲۴ آبان ماه در کشور کلید خورد ولی پس از آن عوامل آشوب گر و شرور با موج سواری بر مطالبات منطقی مردم سبب ناامنی وبروز اقدام های خشونت بار که به تخریب بخشی از اموال عمومی ، شخصی و تجاری مردم انجامید شدند.

برچسب‌ها بنزین کارت سوخت خوزستان بنزين

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین کارت سوخت خوزستان بنزين بنزین کارت سوخت خوزستان بنزين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)



منبع:پیج afshin__fallahzadeh

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم) آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین