Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:10:22 GMT

واکنش وینیسیوس به خط خوردن از لیست رئال

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۸۲۴۹

واکنش وینیسیوس به خط خوردن از لیست رئال

وینیسیوس جونیور، پدیده برزیلی رئال مادرید، واکنش جالبی نسب به خط خوردن اش از لیست رئال برای بازی با پی اس جی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در فصل گذشته توسط سانتیاگو سولاری به تیم اصلی منتقل شد و توانست بازی های درخشانی را نیز از خود ارائه دهد. بعد از آمدن زین الدین زیدان اما اوضاع برای این پدیده برزیلی تغییر کرد و او بیشتر به عنوان یار تعویضی به کار گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوضاع برای وینیسیوس در هفته های اخیر بدتر از قبل هم شده است. او در حالی از لیست رئال مادرید برای بازی مقابل پاری سن ژرمن خط خورد که در ابتدای هفته نیز در لیست کهکشانی ها برای بازی با سوسیداد در لالیگا جایی نداشت. این اولین بار در فصل جدید که زین الدین زیدان برای دو بازی پیاپی وینیسیوس را از لیست رئال خارج می کند. این برزیلی تنها 43 دقیقه در پنج بازی اخیر به کار گرفته شده که آماری عجیب و قابل تامل به حساب می آید.

 

وینیسیوس در این فصل موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل در 11 بازی شده است. او پس از خط خوردن از لیست رئال برای بازی امشب مقابل پاری سن ژرمن واکنش جالبی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این موضوع نشان داد. این جوان برزیلی با انتشار آهنگی انگیزشی به نوعی نشان داده که از روحیه خوبی برخوردار است. متن این آهنگ به این معنا است: " برو، برخیز و قدم بزن! برو، برخیز و قدم بزن! برو برخیز و قدم بزن! برادر، آیا شما متوجه نشده اید که تنها نماینده رویاهای خود روی زمین هستید؟ این باعث می شود که شما فرار نکنید و بدانید چه خبر است."

 

 

وینیسیوس جونیور رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینیسیوس جونیور رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با برتری 2 بر یک الهلال به پایان رسید ولی این تیم با توجه به شکست 4 بر 2 در بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نیمار، ستاره برزیلی الهلال که به دلیل مصدومیت این فصل را از دست داده، با حضور در ورزشگاه کینگدام آره‌نا از نزدیک بازی تیمش را تماشا کرد. نکته جالب عینک طبی ستاره برزیلی بود که مورد توجه قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898867

دیگر خبرها

  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • (ویدئو) واکنش انتقامی مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • ببینید | واکنش انتقامی امانوئل مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال