Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در آیین افتتاح هر خانه یک پایگاه سلامت که در شهر محمدیه انجام خواهد شد افزود: در این استان به ازای هر هزار جمعیت فقط یک تخت بیمارستانی وجود دارد که شاخص خوبی در حوزه بهداشت و درمان نیست.

وی اظهار داشت: قزوین، استانی مهم و تاثیرگذار از نظر ظرفیت های مختلف است اما با وجود این، دچار محرومیت های زیادی است که اجازه نداده ظرفیت‌ها شکوفا شود بنابراین نفعی هم از این استعدادها از جمله در بخش گردشگری، صنعت و کشاورزی نبرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین اضافه کرد: در حوزه درمان هم با وجود تمام تلاش‌ها شاخصها نابسامان بوده و نیاز است با اقدامات وزارت بهداشت مردم این استان طعم خوش خدمات درمانی را بچشند.

جمالی پور با اشاره به طرح های عمرانی این حوزه ادامه داد: بزرگترین طرح، ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی است که از مصوبات سفر رئیس جمهوری به قزوین بوده و نیاز است با تامین اعتبارات در طی سال های آینده تکمیل شود.

وی ادامه داد: در محمدیه و الوند نیز با ۲۶۰ هزار جمعیت زیرساخت درمانی نداریم و احداث بیمارستان نیمه ساز آن نیز تعطیل شده که امیدواریم با تخصیص اعتبار و رفع موانع آن هرچه زودتر تکمیل شود.

استاندار افزود: در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت این استان نیز که اغلب کارگرنشین هستند و در رفت و آمد به مرکز استان نیز دچار مشکل هستند درمانگاه وجود ندارد.

جمالی پور همچنین تسریع در راه اندازی مرکز رادیوتراپی بیمارستان ولایت خواستار شد و افزود: با توجه به قرار گرفتن قزوین در مسیر چندین استان کشور و بروز حوادث رانندگی انتظار می‌رود تخت های آی سی یو در بیمارستان‌های آن افزایش یابد.

برچسب‌ها استان قزوین بهداشت و درمان بیمارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین بهداشت و درمان بیمارستان استان قزوین بهداشت و درمان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

فرزین رضازاده گفت: عصر امروز در کمربندی ارومیه و مسیر روگذر مدرس تعداد ۹ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شدت این تصادف در حدی نبود که فوتی داشته باشد.

رضازاده اضافه کرد: ۹ مصدوم این حادثه با اقدامات پیش‌بیمارستانی در محل درمان و ۲ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان‌ امام خمینی(ره) ارومیه اعزام شدند.

حال عمومی ۲ نفری بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی