Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:09:08 GMT

دومین جلد کتاب «تاریخی شفاهی کتاب» رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۸۴۴۰

دومین جلد کتاب «تاریخی شفاهی کتاب» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر دوم «تاریخ شفاهی کتاب، گفت‌وگو با ناشران و کتابفروشان» اثر نصرالله حدادی فردا چهارشنبه ۶ آذر در موسسه خانه کتاب رونمایی می‌شود.

کتاب مذکور گفتگو با این‌ناشران و کتابفروشان را شامل می‌شود:

احمد افجه‌ای کتابفروشی سیروس، علیرضا گنج دانش انتشارات گنج دانش، سید رضا یکرنگیان انتشارات خجسته، بیت‌الله رادخواه انتشارات تهران-تبریز،  جمشید اسماعیلیان انتشارات پرتو (اسماعیلیان)، ابوالقاسم اشرف‌الکتابی انتشارات اشرفی، بیوک چیت‌چیان انتشارات مرتضوی، سید جلال کتابچی (خاندان کتابچی) انتشارات اسلامیه، سیدمجتبی‌کتابچی(خاندان‌کتابچی) انتشارات علمیه اسلامیه، مرتضی آخوندی انتشارات دارالکتب اسلامیه،  مهدیه مستغنی (خاندان زهرایی) انتشارات کارنامه، محمدرضا ناجیان اصل انتشارات رسا، محمدرضا جعفری انتشارات نشر نو، فرهنگ نشر نو و امیرکبیر،  محمد نیکدست انتشارات پیام، سعید اقبال کتابچی انتشارات اقبال، داوود موسایی انتشارات فرهنگ معاصر، مهراد کاظم‌زاده انتشارات مازیار، علی زوار انتشارات زوار، غلامرضا امامی انتشارات موج و پندار و بهروز عطایی انتشارات عطایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این‌کتاب همچنین مطلبی با عنوان یادی از ناصر مشفق از انتشارات صفی علی شاه نیز درج شده است. جلد اول کتاب مذکور توسط موسسه خانه کتاب منتشر شده و جلد دومش نیز توسط همین نهاد فرهنگی به چاپ رسیده است.

مراسم رونمایی از «دفتر دوم تاریخ شفاهی کتاب؛ گفت‌وگو با ناشران و کتابفروشان» در قالب برنامه «نقش و نظر» فردا چهارشنبه ۶ آذر از ساعت ۱۵ در سرای کتاب موسسه خانه کتاب واقع در خیابان انقلاب اسلامی، بین برادران مظفر جنوبی و فلسطین، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منهای دو  برگزار می‌شود. 

کد خبر 4781239 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه کتاب رونمایی کتاب بازار نشر هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ترجمه گردشگری رایزنی فرهنگی کتاب و کتابخوانی ادبیات میراث فرهنگی جایزه جلال آل احمد نشر نو نقد کتاب رونمایی کتاب طرح پاییزه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات به نشر(آستان قدس رضوی)با ۷۸۲ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۳۴۵ عنوان بزرگسال و ۴۳۷ عنوان کودک هستند. همچنین ۳۱ کتاب صوتی نیز در نمایشگاه توسط این ناشر ارایه می شود.

۱۰۲ عنوان چاپ اول بوده که برای نخستین بار توسط انتشارات به نشر در نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد و حدود ۲۰۰ اثر تجدید چاپ شدند.

رمان هایی همچون «به امید دیدار»، «صادقانه»، «مردی که همه چیز می دانست» و «به دنبال ماه»، برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب پیش روی چشم مخاطبان قرار می گیرد در کنار این مجموعه هایی مانند «دعبل و زلفا»، «مرا با خودت ببر»، «اوسنه گوهرشاد»، «آبی ها» و «غریب قریب» نیز توسط این انتشارات عرضه می شوند.

کتاب هایی از جمله «لیلی منم»، «خانوم ماه»، «به وقت اردیبهشت»، «شعر مقاومت خراسان» در زمینه ادبیات پایداری و و کتاب «تروریست های صهیونیست» عرضه می شوند.

کتاب هایی از جمله «شبحی در پشت بام»، «مادرانه» و جان فیروزه جان» در موضوع عفاف و حجاب و خانواده توسط این انتشارات رونمایی می شود. همچنین کتاب هایی از جمله «بیدارم کن»، «راز آن بوی شگفت» «اعترافات غلامان»، «من ضامن»، «ستاره من»، «ماه غریب من»،«موقف»، «آبی ها»، «غریب قریب» همزمان با دهه کرامت و تقارن ولادت امام رضا (ع) با نمایشگاه کتاب توسط این انتشارات عرضه می شود.

در زمینه کودک و نوجوان نیز کتاب هایی از جمله«قصه های حنانه»، «قصه های احکام»؛ مجموعه داستان های «صمیم»، «حکایت های کمال» و مجموعه رمان های دینی نوجوان «پرواز اسب سفید»، «من و آقای همسایه»، «انتقال»، «بازیگر پنجم»، مجموعه «ماجرای دشت مرموز» در کنار ۴۰۰ عنوان دیگر عرضه می شود.

کد خبر 6096328 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟