Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلیا زاخاروف، قهرمان جهان و دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ به مدت ۱۸ ماه از شرکت در رقابت‌های رسمی محروم شد. ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، ایلیا زاخاروف 28 ساله با حکم فدراسیون جهانی شنا در ارتباط با مسئله دوپینگ 18 ماه محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورزشکار روسی که جام جهانی 2019 را به خاطر عمل جراحی زانو از دست داده بود پس از قطعی شدن محرومیت 18 ماهه، پایان دوران حرفه‌ای خود را به صورت رسمی اعلام کرد.

ایلیا زاخاروف، دارنده مدال طلای المپیک 2012 در لندن سابقه شش قهرمانی جهان و 10 قهرمانی اروپا را دارد.

رئیس فدراسیون شنای روسیه نیز اعلام کرد: ایلیا زاخاروف المپیک 2020 توکیو را از دست داد و تصمیمی برای اعتراض به رای فدراسیون جهانی ندارد. با توجه به دو عمل جراحی که روی زانویش انجام داده اکنون قصد صحبت درباره محرومیتش ندارد و تصمیم گرفته تا به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد.

سوروخین: روسیه همچنان مهیای میزبانی از یورو 2020 می‌شود

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دوپینگ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوپینگ دوپینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟