Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:16:54 GMT

«اَبَرانسان» به گالری گلستان می‌آید

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۸۷۹۱

«اَبَرانسان» به گالری گلستان می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، مهدی منصوری مجموعه تازه آثارش با عنوان «اَبَرانسان» را عصر جمعه هشتم آذر ماه در گالری گلستان رونمایی می کند.

منصوری درباره این مجموعه تازه گفت: هنر برای من خلق کردن است و من با همین رویکرد تجربه های نو خلق کرده و با مدیوم‌های جدید کار می کنم اما موضوع آثارم همیشه یکی است؛ زندگی از تولد تا مرگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری تاکید کرد: مجموعه «ابرانسان» بسیار متفاوت‌تر از تجربه قبلی ام شده است. در نمایشگاه قبلی آثارم روایتی از کلاژ بود و من با الهام از فرانسیس بیکن و مارک روتکو، یک سری رنگ‌های صنعتی را به فضای عکس هایم آوردم اما آثار نمایشگاه تازه ام در نوعی فی‌البداهگی خلق شده اند و واقعاً برای خودم هم عجیب و متفاوت است و امیدوارم مخاطبان نیز با آن ارتباط برقرار کنند.

وی در پایان عنوان کرد: «ابرانسان» را با الهام از رویکرد هنری متیو بارنی و جکسون پولاک خلق کردم. درون‌مایه آثار درباره دغدغه‌های ازلی مثل عشق، مرگ و تمام چیزهایی که انسان‌ها با آن درگیر هستند، خلق شده است، آنها را به چالش می‌کشد و بشارت می دهد که انسان می‌تواند به حدی برسد که قائم به ذاتش باشد.

مهدی منصوری عضو انجمن عکاسان ایران است، او پنج نمایشگاه انفرادی و حضور در ۳۵ نمایشگاه گروهی در فرانسه، ایتالیا، هلند، نروژ، ترکیه، گرجستان، آلبانی ... را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

نمایشگاه «ابرانسان» عصر جمعه هشتم آذرماه در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ آغاز به کار می کند.

کد خبر 4781203 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: گالری گلستان گرجستان فرانسه انجمن عكاسان ايران تئاتر ایران موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی فیلم سینمایی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت سینمای مستند موسیقی پاپ جشنواره فیلم رشد خانه هنرمندان ایران سازمان سینمایی خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

انتشارات «مکتب حاج قاسم» با ٦ عنوان اثر جدید، در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مکتب حاج قاسم، سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه با حضور صد‌ها ناشر داخلی و خارجی به طور رسمی در محل مصلی تهران آغاز به کار خواهد کرد و انتشارات مکتب حاج قاسم نیز برای سومین سال پیاپی و با عرضه ده‌ها عنوان کتاب و همچنین معرفی شش عنوان اثر تازه منتشرشده، در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهد شد.

کتاب «باران گرفته است» به قلم «احمد یوسف زاده» ازجمله عناوینی است که امسال برای اولین‌بار در نمایشگاه کتاب تهران تقدیم مخاطبان خواهد شد.

 نویسنده در این کتاب ۲۳۲ صفحه‌ای، با زبانی ساده و صمیمی، از زندگی و آداب و رسوم عشایر گشاده‌دستی می‌نویسد که زیر آسمان روستای «قنات ملک» کرمان و هم‌جواری زادگاه حاج قاسم سلیمانی زندگی می‌کنند و با روایات ناب و دست اول، خواننده را به روز‌های دوران کودکی تا نوجوانی و بالندگی حاج قاسم می‌برد.

«همراه ما بود» از دیگر آثار جدید نشر مکتب حاج قاسم در نمایشگاه سی و پنجم است، کتابی حاوی مجموعه سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان از بیست سال رفاقت و همرزمی با حاج قاسم سلیمانی است که بعد از شهادت ایشان ایراد و توسط «سید حسین مرکبی» گردآوری و ترجمه شده است.

عنوان دیگری که روی میز تازه‌های نشر مکتب حاج قاسم قرار گرفته، کتاب «بچه‌های حبیب» است. 

«نازنین قنبری» تلاش کرده در صفحات این کتاب مجموعه خاطرات رزمندگان گردان‌های اطلاعات عملیات و تخریب لشکر ۴۱ ثارالله از فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی را برای مخاطب روایت کند؛ خاطراتی که یکسوی آن جاذبه فرمانده است و قدرت میدان‌داری‌اش و سوی دیگر شرح روحیه شوخ‌طبع و مهربان و در عین حال سیره عابدانه حاج قاسم سلیمانی.

«این خانه فروشی نیست» نوشته «مهدیه داوودی» کتاب چاپ اولی نشر مکتب حاج قاسم که در نمایشگاه کتاب امسال است.

این کتاب با تصاویر مستند «سعید فرجی»، روایتی از ۸۴ روز مقاومت جانانه مردم شهر «آمرلی» عراق در برابر محاصره ۳۶۰ درجه داعش را به تصویر می‌کشد، مقاومتی که با حضور به موقع سردار سلیمانی و طراحی یک عملیات دقیق و هوشمندانه، به آزادسازی شهر و بیرون راندن اشغالگران داعش انجامید.

«طبقه‌بندی موضوعی سخنرانی‌های شهید سلیمانی» دیگر کتابی است که امسال برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد. 

این کتاب دربرگیرنده مجموعه سخنرانی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی است که طبقه‌بندی سخنرانی‌ها بر اساس موضوعات مهم و پرتکرار همچون شهادت و … و میسر نمودن امکان مطالعه برش‌های کوتاهی از یک یا چند سخنرانی درباره موضوعی واحد، این اثر را به یکی از بهترین و جامع‌ترین کتاب‌ها برای شناخت و پژوهش پیرامون شخصیت آن سردار والامقام تبدیل نموده است.

مجموعه دوجلدی «جهت» از دیگر آثاری است که در لیست تازه‌های نشر مکتب حاج قاسم قرار گرفته است.

جلد نخست کتاب به سخنرانی سردار سلیمانی در جمع فرماندهان سپاه؛ به همراه موخره‌ای بر این سخنرانی اختصاص دارد، که درست چندماه پیش از شهادت وی ایراد شده و برای نخستین بار در قالب این کتاب منتشر شده است.

سخنرانی حاج قاسم در جمع ائمه جماعت نیز موضوع جلد دوم کتاب است. 
این سخنرانی با موخره‌ای از «سبحان جدیدساز» تبیین شده است.

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود