Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ یک عضو کمیسیون ملی از کشته شدن تعدادی از اتباع بیگانه در تجمعات اعتراضی اخیر کشور خبر داد.
محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره این‌که ما هزینه‌های زیادی برای برقراری تامین امنیت در کشور پرداخت می‌کنیم و در بودجه برای آن ردیف داریم،‌ چرا در حوادثی مانند آن‌چه که در چند روز گذشته رخ داد شاهد این میزان خسارت بودیم، گفت: کشور ما یک میلیون و ۶۴۸ هزار کیلومتر مربع مساحت و ۸۲ میلیون جمعیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیون اتباع خارجی در کشور ما زندگی می‌کنند، همچنین ۱۵ همسایه داریم؛ باید گفت شرایط ایران با هیچ‌یک از کشورهای منطقه قابل مقایسه نیست.  وی خاطرنشان کرد: همزمان آمریکایی‌‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها، سعودی‌ها، اماراتی‌ها و بحرینی‌ها اسحله و پول و دلار وارد کشور ما می‌کنند. بیش از ۱۰۰ شبکه فارسی و شبکه‌های اجتماعی علیه ما فعالیت می‌کنند. نماینده مردم فسا ادامه داد: اسلحه‌هایی مانند آرپی‌جی۷، نارنجک و خمیرهای انفجاری در این اعتراضات استفاده شده است. وی درباره افراد کشته شده در درگیرهای اخیر بیان کرد: چندین کشته در درگیری‌ها اتباع بیگانه و تعدادی هم از افرادی بودند که پرونده شرارت داشتند، شما ببنید که سر ماجرا کجاست. جمالی نوبندگانی یاد آور شد: خط و نشان کشیدن داعش از یک سو، سلطنت‌طلب‌ها از سوی دیگر و از آن طرف هم سازمان منافقین ادعاهای بسیاری می‌کرد، در حالی که مردم فراموش نکردند همین‌ها در زمان جنگ ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه، رئیس‌جمهور، نخست وزیر، امام جمعه شهرهای مختلف و نمایندگان بسیاری را به شهادت رساندند. برچسب ها: محمدجواد جمالی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شد

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان گفت: با هدف پوشش تمامی حوادث لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شده و ظرفیت انبارها ارتقا داده شده است. - اخبار استانها -

رضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نام‌گذاری شده و 18 تا 24 امسال هفته هلال احمر است، اظهار  داشت: این هفته با شعار «با مشارکت شما؛ سربلندیم» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ما با مشارکت مردم که همواره پایه و اساس جمعیت هلال احمر بودند، سربلند هستیم و افتخار داریم که ما نیز همواره با مردم، در کنار مردم و همراه مردم بودیم، گفت: در سال گذشته توانستیم با توان مردمی و خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر بیش از هزار و 500 حادثه را در سطح استان کرمان، ملی و بین‌المللی را پوشش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با گرامیداشت دو شهید هلال‌احمر استان کرمان که در انفجار تروریستی گلزار شهدا در سالگرد شهادت حاج قاسم در حال خدمت به مردم و زائران شهید سلیمانی به شهادت رسیدند، گفت: افتخار می‌کنیم که امروز شهدا و ایثارگرانی داریم که طلایه داران فرهنگ خدمت بی‌منت به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه در سالیان گذشته با کمک امدادگرانی که نماد ایثار و فداکاری هستند در کنار مردم بودیم و خیلی از حوادث استانی، ملی و بین‌المللی را پوشش دادیم، ادامه داد: حضور در حج تمتع و حضور پرشور امدادگران و پزشکان داوطلب این جمعیت در ایام اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به زائران امام حسین علیه‌السلام از جمله این اقدامات است.

فلاح با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان کرمان جایگاه بسیار والایی هم در کشور و هم در سطح بین الملل دارد، افزود: سال گذشته در حادثه‌ای که در سوریه و ترکیه رخ داده بود، نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این کشورها حضور پیدا کرده و توانستند خدماتی را ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز خوش‌حال هستیم که در هلال احمر جوانانی داریم که پیشگامان پیشرفت هستند، بیان کرد: بنیان و اساس هلال احمر امدادگران و جوانانی است که به صورت داوطلبانه در کنار مردم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه ظرفیت انبارهای جمعیت هلال احمر در تمام استان ارتقا داده شده است، گفت: لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شده است تا بتوانیم با استفاده از این لجستیک و توان جوان هلال احمر تمامی حوادث استان را پوشش دهیم.

وی با اشاره به اینکه با هدف پیشگیری از حوادث آموزش‌های همگانی این جمعیت گسترش پیدا کرده و ارتقا یافته است، ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر به مردم نیز درمانگاه‌های ما توسعه و ارتقا پیدا کرده است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شد
  • مشارکت مردم در حوادث با هلال‌احمر بی‌نظیر است / فعالیت ۳ میلیون داوطلب
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت