Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:با توجه به برنامه ریزی انجام شده از ابتدای امسال بازدید قضات از زندان‌های استان بیش از سه برابر افزایش یافته است.

اودر پنجمین جلسه کمیته کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان هرمزگان بر تلاش و جدیت هرچه بیشتر قضات به منظور بهره‌گیری از تأسیسات نوین قضایی و مجازات‌های جایگزین حبس با هدف کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی است و این موضوع در استان هرمزگان هم با جدیت دنبال می‌شود.

صالحی با اشاره به اهمیت توجه به موضوع امنیت اجتماعی در کنترل جمعیت کیفری زندان‌ها افزود: منظور از کاهش جمعیت کیفری به هیچ عنوان رهایی مجرمان حرفه‌ای و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه نیست، بلکه هدف از اعمال آن، برخورداری زندانیان مستحق از ارفاق‌های قانونی و همچنین کاهش جمعیت ورودی به زندان‌ها از طریق پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات است.

انتهای پیام/ر

کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛ احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از غرفه‌های استان‌های مختلف کشور از جمله هرمزگان بازدید کرد و مستقیما در جریان فرصت‌های صادراتی استان قرار گرفت.
زنجیره فولاد، میگو، ماهی و جلبک از محصولات معرفی شده از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان هرمزگان در این نمایشگاه است.

بیشتربخوانید: رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس