Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی قربانی پیش از ظهر سه شنبه در تجمع بزرگ بسیجیان قزوین که با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد گفت: بسیج یادگار امام راحل و انقلاب اسلامی است و امروز در چهل سالگی عمر با برکت انقلاب اسلامی سالروز تشکیل این نیروی مردمی و انقلابی را جشن می گیریم و بر همه واجب است در صیانت از ارزشها همت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قربانی به نقش بسیج در جنگ و دیگر عرصه های انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: بسیجیان با روحیه شهادت طلبی و درس گرفتن از سالار شهیدان با ایمان قوی و تقوا در هشت سال دفاع مقدس در کنار دیگر نیروها جنگیدند و عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی یاد آور شد: بسیج نیرویی مردمی است که علاوه بر دفاع مقدس توانسته در دیگر عرصه ها بویژه مقابله با فتنه و آشوب های اخیر در کنار دیگر نیروهای  نظامی، انتظامی و امنیتی در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خوش بدرخشد که همین موفقیت بار دیگر موجب سردرگمی و عصبانیت دشمنان شده است.

 مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: همه باید پیوند بزرگی با فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب داشته باشیم و برای سرافرازی وعزت ایران اسلامی تلاش کنیم.
 
وی در ادامه ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر  تصریح کرد: دشمن منتظر چنین فرصتی بود تا افراد خود را که همه از منافقین بودند برای ایجاد ناامنی و از بین بردن مطالبات قانونی و به حق مردم به خیابان بکشاند و باعث خسارت های فروان به کشور شود.

سردار قربانی یادآورشد: در بروز این حوادث بدون شک بی تدبیری و شتاب دولت در اجرای طرح افزایش قیمت سوخت بی تاثیر نبود و همین امر باعث شد این افراد با سوء استفاده از این اقدام دولت، به خیابان ها کشانده شوند و دست به تخریب اموال بیت المال بزنند که با هوشیاری ملت عزیز و نیروهای نظامی و امنیتی بخصوص بسیج این قائله هم تمام شود و دشمن بار دیگر  سیلی محکمی از مردم خورد.

وی تصریح کرد: مردم در شرایط سختی قرار دارند و مسئولان وظیفه دارند به مطالبات مردم گوش کنند و مشکلات آنها را حل کنند و اجازه ندهند دشمن از این فرصت بهره ببرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: باید قدردان این مردم ولایت مدار باشیم که با بصیرت و آگاهی خود پشت رهبر انقلاب و آرمان ها و ارزش های خود می ایستند و از آن دفاع می کنند.

فرمانده لشگر کربلا سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در ادامه با گرامیداشت یاد شهیدان والامقام استان از جمله شهید رجایی، شهید بابایی، شهید لشگری و مرحوم ابوترابی اظهارداشت: این بزرگواران که در مکتب امام حسین (ع) تربیت شدند نقش مهمی در انقلاب داشتند و  افتخار زیادی را برای کشور به ارمغان آوردند.

سردار قربانی یادآورشد:به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ما امروز علاوه بر داشتن ارتش و بسیج چند میلیونی در کشور خوشبختانه در کشورهای دیگر هم با الگو گرفتن از این نهاد بیش از یک میلیون بسیجی سازماندهی شده در لبنان و همچنین بیش از دومیلیون در سوریه و عراق و بیست میلیون در یمن نیروهای مردمی مانند بسیج فعالیت می کنند که خواب را  از چشم دشمنان گرفته اند.
 

کد خبر 4781502

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب مرتضی قربانی تجمع رهروان زینبی س بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بارش برف ایلام قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین بسیج گرگان قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی در لاهه باعث نگرانی شدید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شده است.

این رسانه‌ها تاکید کردند: احتمال صدور حکم بازداشت بین‌المللی نتانیاهو باعث شده خواب از چشمان وی گرفته شود.

دفتر دادستانی دیوان کیفری بین‌المللی چند روز قبل با اشاره به اینکه از نگرانی‌های رسمی و غیررسمی مرتبط با تحقیقات این نهاد در ارتباط با جنگ غزه آگاه است، بر ادامه یافتن این تحقیقات تأکید کرد.

این دفتر با صدور بیانیه‌ای، توقف همه تلاش‌ها را برای مانع‌تراشی، ارعاب یا تأثیر بر مقامات دادگاه خوستار شد و خاطرنشان کرد که استقلال و بی‌طرفی دادگاه زمانی که تهدید به انتقام از این دادگاه یا مقامات آن وجود داشته باشد، تضعیف می‌شود.

دفتر دادستانی دادگاه لاهه همچنین تأکید کرد که تهدید دادگاه حتی بدون اقدام ممکن است بر پایه اساسنامه رم، جُرم ضد اجرای عدالت باشد.

پیشتر نیز منابع آگاه اعلام کردند که دادستان دیوان کیفری بین‌المللی با کارکنان بیمارستان‌های «الشفا» در شمال و «ناصر» در جنوب نوار غزه دیدار و گفت و گو کرد و اظهارات آنها را درباره جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی و قتل عام بیماران و پناهندگان به این بیمارستان‌ها، به ثبت رساند.

به گفته این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، حوادثی که در این بیمارستان‌ها اتفاق افتاده، به دیگر تحقیقاتی ضمیمه می‌شود که دیوان کیفری درباره جنایات جنگی، ضد بشری، تجاوز و نسل کشی در نوار غزه انجام می‌دهد.

کد خبر 6097922

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است