Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@02:10:28 GMT

آیا این خطا روی دیاباته پنالتی بود؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۱۱۰۳

آیا این خطا روی دیاباته پنالتی بود؟ +عکس

مهاجم هدف استقلال در جریان بازی با نساجی در محوطه جریمه متوقف شد که در این بین بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند خطای پنالتی اتفاق داده است.

به گزارش مشرق، استقلال روز گذشته با پیروزی دو بر یک برابر نساجی اختلاف خود را با صادر جدول به دو امتیاز رساند اما در جریان بازی اتفاقی افتاد که بازیکنان این تیم به داوری اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

مهاجم استقلال ارزشمندترین بازیکن لیگ +جدول

در این صحنه در محوطه جریمه شیخ دیاباته با حامد شیری برخورد داشت و به نظر می رسید مدافع پیکان دست مهاجم استقلال را گرفته است که البته از نظر داور بازی این صحنه خطا نبود.

با این حال بیشتر کارشناسان داوری تصمیم داور بازی را تایید کردند و معتقد بودند شدت برخورد برای اعلام خطا کافی نبوده است.

البته استقلال با دو گل علی کریمی و مهدی قائدی توانست به سه امتیاز بازی برسد تا تصمیم داور چندان در نتیجه این بازی تاثیرگذار نباشد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فوتبال لیگ برتر شیخ دیاباته پنالتی استقلال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!

سرپرست جدید استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها با خبرنگاران گفتگو کرد.

طرفداری | آتیلا حجازی شب گذشته به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد.

نصرالله خواجه‌گیری سرپرست پیشین استقلال، با علی خطیر آمد و با او هم رفت. شب گذشته بود که فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال در حکمی آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی‌ها انتخاب کرد.

آتیلا حجازی امروز در تمرین استقلال حاضر شد و با خبرنگاران گفتگو کرد. فرزند زنده یاد ناصرخان حجازی گفت:

تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است.

من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم. از اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان متاسفم، حق بانوان ایران بیشتر از این است.

الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

آخرین بازی لیگ مقابل هوادار، حساس‌ترین مسابقه است. طبیعتاً با وجود اینکه میزبان نیستیم، باز هم باید از حداقل حضور هواداران برخورددار باشیم. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که اتفاقاتی در این باره بیفتد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!