Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@13:25:50 GMT

اقدام باورنکردنی کالدرون در آستانه بازی در حذفی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۱۹۳۶

اقدام باورنکردنی کالدرون در آستانه بازی در حذفی

هافبک تیم ملی عراق در حالی امشب وارد تهران می شود که می توانست چهارشنبه هفته گذشته به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شود.

به گزارش مشرق، بشار رسن پس از کش و قوس های فراوان امشب وارد تهران می شود تا بتواند پرسپولیس را در ادامه بازی های لیگ برتر همراهی کند.

هافبک سرخپوشان که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی کشورش برای بازی با بحرین و عراق به اردن سفر کرده بود سه شنبه شب هفته گذشته به گابریل کالدرون پیغام داد که می تواند بی خیال بازگشت به عراق برای تمدید گذرنامه خود شود و به تهران بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال گابریل کالدرون در آستانه بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان به بشار اجازه داد که در بغداد پیگیر کارهای اداری مربوط به پاسپورت خود شود و سپس به تهران بازگردد.

بیشتر بخوانید:

کالدرون، بشار را قبول ندارد؟

هافبک تیم ملی عراق قرار بود بامداد یکشنبه به تهران بیاید تا در تمرینات شرکت کند اما این بازیکن به باشگاه پرسپولیس اطلاع می دهد که گذرنامه اش نیاز به زمان دارد تا حضورش در تهران، دو روز دیگر هم به تعویق بیفتد. اتفاقی که سبب شد تا رسن علاوه بر غیبت در بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان نتواند برای سرخ ها در بازی امروز مقابل نفت آبادان در یک هشتم نهایی جام حذفی نیز به میدان برود.

گابریل کالدرون در حالی به هافبک ملی پوش خود اجازه مرخصی در کوران رقابت های لیگ برتر و جام حذفی را داد که در نشست خبری پس از باخت مقابل نفت مسجدسلیمان مدعی شده بود بازیکن خارجی در اختیار ندارد تا بتواند مشکل گلزنی تیمش را حل کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین بشار رسن پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم

12 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب فینال جام حذفی انگلستان فصل 2011/12، دو تیم چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند. ابتدا چلسی با گل های رامیرز و دیدیه دروگبا از حریف پیش افتاد اما در ادامه اندی کارول اختلاف را به حداقل رساند. نتیجه 2-1 اما تا پایان پابرجا ماند تا چلسی برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی شود.

دانلود (14.8MB)

دیگر خبرها

  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)