Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:58:45 GMT

گفتمان بسیج در جهان اسلام غالب شده است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۲۴۸۱

گفتمان بسیج در جهان اسلام غالب شده است

سردار سرتیپ پاسدار سالار آبنوش روز سه شنبه در مراسم شکوه اقتدار بسیج و در جمع بسیجیان تربت حیدریه افزود: اگر مشکلاتی هم در سطح جامعه داریم بدان خاطر است که هنوز نتوانستیم تفکر و گفتمان بسیج و مدیریت جهادی را در سطوح مدیریتی کشور به صورت کامل به منصه ظهور برسانیم.
وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و در گام نخست، معادلات و محاسبات غرب به هم خورده و در شرایطی که آنها قدرت را در موشک و بمب اتم می دانند امروز قدرت و تفکر بسیجی و گفتمان انقلابی گری در سطح منطقه سایه انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عملیات سازمان بسیج مستضفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در شرایطی گام دوم انقلاب را آغاز کرده ایم که گام نخست را با سرافرازی و عزتمندانه پشت سر گذاشته و قله های بزرگی را فتح و موانع زیادی را نیز از پیش روی برداشته ایم و بر قدرت های بزرگ نیز فایق آمده ایم.

سردار سرتیپ آبنوش افزود: بر این اساس این راه در گام دوم انقلاب باید با قدم های بلندتر و استوارتر برای رسیدن به هدف نهایی که همان تحقق ظهور و تشکیل تمدن بزرگ اسلامی در سراسر گیتی است برداشته شود.
وی با بیان اینکه دشمن در طول ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب از هیچ تلاشی برای انحراف و فروپاشی نظام اسلامی دریغ نکرد ادامه داد: هر چند در این مدت دشمنان علیه نظام و ملت ما ائتلاف تشکیل داده اند و با جنگ، تحریم، تهدید و ایجاد فتنه، خبیثانه رفتار کردند اما همین صف آرایی و تشکیل ائتلاف، موید آن است که ایران به سطح بالایی از بازدارندگی در عرصه های مختلف رسیده است.
معاون عملیات سازمان بسیج مستضفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تفاوت قدرت بازدارنده ما با ابر قدرت های شیطانی در این است که قدرت و توانمندی ایران برگرفته از فقه ائمه اطهار(ع) و ولایت مطلقه فقیه است و همین دشمن را عاصی و خشمگین کرده است.
آبنوش افزود: نخستین مولفه قدرت، توان دفاعی و بازدارندگی است و در حالی که از بین ۲۰۰ کشور دنیا ۱۹۰ کشور به ۱۰ کشور دیگر وابستگی دفاعی و نظامی دارند اما کشور و ملت ایران بدون هیچ وابستگی و بر اساس توانمندی های داخلی، به قدرتی منطقه ای در عرصه دفاعی و نظامی تبدیل شده است.
وی از مولفه علمی، تحقیقاتی به عنوان دومین مولفه قدرت یاد کرد و گفت: امروز ایران در عرصه های مختلف علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، صنعت هسته ای، موشکی و سلولهای بنیادین و نانو با مدیریت جهادی، تفکر و گفتمان انقلابی گری در بین ۱۰ کشور نخست دنیا و حتی رتبه های نخست تا سوم قرار گرفته است.
معاون عملیات سازمان بسیج مستضفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح سومین مولفه انقلاب اسلامی یعنی مولفه سیاسی نیز گفت: همیشه در حوزه سیاست این سوال بین نخبگان جهان مطرح بود که چگونه ملتی که ضعیف ترین و ذلیل ترین بودند امروز بعد از ۴۰ سال توانستند این گونه عزتمندانه و با اقتدار و در عین حال مستقل زندگی کنند؟
ویژه برنامه شکوه اقتدار گرامیداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با استقرار گردان های کوثر و الی بیت المقدس بسیج تربت حیدریه در تقاطع خیابان شورا تا خیابان فردوسی شمالی آغاز شد و در ادامه این یگانها از مقابل سردار آبنوش، مسوولان نظامی و شورای تامین شهرستان رژه رفتند.
هم اکنون افزون بر ۷۰ هزار بسیجی در ۷۵۰ رده مقاومت در شهرستان تربت حیدریه در عرصه های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی فعالیت می کنند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها جهان اسلام تربت حیدریه سازمان بسیج مستضعفین گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهان اسلام تربت حیدریه سازمان بسیج مستضعفین گام دوم انقلاب جهان اسلام تربت حیدریه سازمان بسیج مستضعفین گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌