Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی، 850 پرونده تخلف واحد اقتصادی بر مبنای نوع و میزان تخلف تشکیل و برای پیگرد قانونی و محکومیت به شعب ادارات تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، به نظارت و بازرسی انبار واحد‌های اقتصادی و صنفی استان اشاره کرد و گفت: صاحبان اقتصادی و صنفی موجودی انبارشان را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: واحد‌های صنفی و اقتصادی که موجودی انبارشان تاکنون ثبت نشده است به عنوان متخلف و محتکر محسوب و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه بازرسان این اداره کل از ۲۶ آبان تاکنون از 7 هزار و 900 واحد اقتصادی و صنفی استان بازرسی کردند گفت : در این بازرسی‌ها 850  پرونده تخلف واحد اقتصادی بر مبنای نوع و میزان تخلف در این نهاد تشکیل و برای پیگرد قانونی و محکومیت به شعب ادارات تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

اصغرزاده با بیان اینکه با واحد‌های اقتصادی متخلف و گرانفروش برخورد قانونی می‌شود افزود : شهروندان می‌توانند نوع ، میزان تخلف و نام واحد متخلف بزرگ یا کوچک اقتصادی را به بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت شهرستان اعلام کنند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن تجارت مازندران گفت: شهروندان در صورت مشاهده تغییر در درج قیمت یا مخدوش بودن مکان درج قیمت کالا می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ این تخلفات را گزارش دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: پرونده فروش سه هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین و ۱۳ هزار و۳۳۰ لیتر گازوئیل به ارزش سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کلاله رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و جایگاه دار متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: این تخلف را بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بررسی تراکنش‌های کارت سوخت جایگاه، کشف و پرونده تخلف جایگاه دار را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6097305

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد