Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:52:17 GMT

روزپیکر همچنان سرمربی تیم است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۳۷۳۹

روزپیکر همچنان سرمربی تیم است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس یکی از تیم‌های خوب و ریشه دار فوتسال کشورمان است که چند سالی است در لیگ برتر کشورمان بازی می‌کند. این تیم در این چند سال اخیر همواره به دلیل مشکلات مالی که گریبان گیرش شده است نمی‌تواند بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کند و همین مسئله باعث دلخوری مسئولان این تیم و به خصوص سرمربی این تیم از مدیران فوتبال استان هرمزگان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل تیم ستارگان ورامین قرار گرفت و با اینکه در آن بازی موفق شد نمایش خوبی از خود نشان دهد، اما در پایان بازی تن به شکست داد و همین مسئله باعث شد سرمربی این تیم سفره دل خود را باز کند. او پس از پایان بازی با ستارگان ورامین در گفت و گو با ما اظهار داشت: «مثل تیمی رها شده هستیم گویا کسی حواسش به تیم ما نیست و اگر شرایط به همین گونه پیش برود دیگر نه در تمرینات حاضر می‌شوم و نه دیگر بر روی نیمکت تیم می‌نشینم.»

بیشتر بخوانید: روزپیکر: هواداران امروز ما را تنها نگذارند/ گیتی پسند بازیکنان خوبی دارد

اکنون قرار است تیم فوتسال آذرخش بندرعباس فردا در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ساوه به مصاف تیم سن ایچ برود و در خبر‌ها آمده بود که به خاطر مشکلاتی که در تیم آذرخش وجود دارد سفر این تیم به ساوه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. به همین علت موسی زاهدی سرپرست تیم آذرخش بندرعباس در گفتگو با درباره شرایط این تیم برای بازی فردا مقابل سن ایچ ساوه گفت: پس از آن که تیم ما هفته گذشته برابر ستارگان ورامین قرار گرفت، روزپیکر سرمربی تیم از وضع مدیریت باشگاه به شدت دلخور بود و به خاطر همین موضع مدیریت باشگاه با او جلسه ای را برگزار کرد و بخشی از طلب او و بازیکنان تیم را پرداخت کردند و در آن جلسه قول‌هایی دادند که قرار شد از تیم بیشتر حمایت شود و بعد از آن قرار شد روزپیکر در تمرینات تیم حاضر شده تا بازیکنان را آماده بازی با تیم سن ایچ ساوه کند.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس درباره این که آیا روزپیکر فردا بر روی نیمکت تیم می‌نشیند یا خیر گفت: با صحبت‌هایی که مسئولان باشگاه با سرمربی تیم داشتند قرار شد او فردا به همراه تیم به ساوه برود تا تیم را هدایت کند و امیدوارم که مشکلاتی که تیم آذرخش در این چند وقت اخیر گرفتار آن شده است هر چه زودتر به پایان برسد.

زاهدی درباره این که آیا قرار است تغییراتی در مدیریت باشگاه به وجود بیاید بیان داشت: با صحبت‌هایی که مسئولان استان هرمزگان با ما داشته اند گویا قرار است در هیئت مدیره باشگاه تغییراتی صورت گیرد و به احتمال بسیار زیاد مدیرعامل هم عوض خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم فوتسال آذرخش 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم

سرمربی چلسی هم دوست دارد آنژ پوستکوعلو را در سوئد همراهی کند. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو این فصل بارها از VAR لیگ برتر انگلیس انتقاد کرده است. او امروز در کنفرانس مطبوعاتی گفت که می خواهد فصل آینده به لیگ سوئد برود، لیگی که استفاده از VAR را رد کرده است. 

در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی چلسی از مائوریسیو پوچتینو پرسیده شد که آیا دوست دارد به پوستکوعلو ملحق شود و او گفت:

شاید بروم، چرا که نه؟

پوچتینو ادامه داد:  

اولین بازی فصل ما در آنجا واقعا خاص بود. این جدال همیشه احساسی است، اما من نمی توانم احساساتم نسبت به تاتنهام را پنهان کنم. احساسی همیشه دخیل هستند زیرا زمانی که با تیم سابق خود روبرو می شوید، تیمی که در آن سابقه خوبی داشته اید، چنین شرایطی پیش می آید. اما همانطور که قبلا به شما گفتم، 90 دقیقه پیش رو داریم و می خواهیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی چلسی افزود: 

پوستکوعلو امید را به باشگاه و هواداران تاتنهام بازگرداند. آنها فوتبال بسیار خوبی بازی می کنند. همیشه وقتی در یک کشور جدید شروع به کار می کنید، چالش بزرگی پیش رویتان قرار دارد. با این حال همچنان فکر می کنم او کار فوق العاده ای انجام می دهد. بازی مقابل تاتنهام در اوایل فصل سخت بود زیرا آنها خیلی خوب شروع کردند. ما به کمی شانس نیاز داشتیم. خیلی چیزها به نفع ما شد. امیدوارم فردا هم اتفاقات مثبت به سود ما رقم بخورند چون برای ما سه امتیاز واقعا مهم است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود