Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار بوشهر با تاکید بر کنترل و نظارت مستمر قیمت کالا و خدمات گفت: برای دسترسی بهتر مردم به میوه و تره‌بار با قیمت مناسب شهرداری بوشهر موظف است بازارچه‌های میوه و تره‌بار در نقاط مختلف بوشهر ایجاد کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با تبریک هفته بسیج  از تعیین تکلیف تامین سوخت قایق‌های صیادی و آژانس‌های تاکسی تلفنی خبر داد و اظهار داشت: در راستای رفع دغدغه صیادان در تامین سوخت قایق‌های صیادی و آژانس‌های تاکسی تلفنی پیگیری‌هایی صورت گرفته که به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی با تیم و گشت‌های بازرسی و نظارت برای آرامش بازار و کنترل قیمت‌ها گفت:  امکانات سازمان صنعت، معدن و تجارت در شرایطی فعلی برای نظارت و بازرسی قیمت کالا و خدمات باید افزایش یابد که لازم است از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها استفاده شود.
استاندار بوشهر، در اختیار گذاشتن امکانات خودرویی و نیروی انسانی دیگر دستگاه‌ها به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: فرمانداران مکلفند در تامین امکانات و نیروی انسانی گشت‌های نظارتی و بازرسی مشارکت کنند چراکه در این شرایط آرامش بازار و کنترل قیمت‌‌ها امری مهم و ضروری است.
گراوند با تاکید بر تامین نیاز سازمان صنعت در گشت‌های نظارتی و بازرسی بازار گفت: باید نیاز سازمان صنعت در استفاده از ظرفیت ادارات برای گشت‌های نظارتی و بازرسی قیمت بازار تامین شود.
وی، یکی از ظرفیت‌های مهم کشاورزی استان بوشهر را تولید گوجه فرنگی خارج از فصل دانست و اظهار داشت: اگر قیمت گوجه فرنگی در دیگر استان‌ها قدری افزایش یابد ممکن است معقول باشد ولی در  استان بوشهر که تولید کننده گوجه فرنگی خارج از فصل است افزایش قیمت گوجه‌فرنگی غیرمعقول است.
استاندار بوشهر، کنترل قیمت محصولات تولیدی  استان بوشهر را یک ضرورت دانست و با تاکید بر راه‌اندازی بازارچه‌های میوه و تره‌بار در مناطق مختلف بوشهر افزود: برای دسترسی بهتر مردم به میوه و تره‌بار با قیمت مناسب  شهرداری بوشهر موظف است بازارچه‌های میوه و تره‌بار در نقاط مختلف بوشهر ایجاد کند.
گراوند با تاکید بر راه‌اندازی بازارچه‌های میوه و تره‌بار در 5 نقطه بوشهر بیان کرد: اطلاع‌رسانی نقش مهمی در کنترل قیمت کالا و خدمات دارد که خدمات صدا و سیما در این عرصه ستودنی است.
وی، برخورد با متخلفان  در عرصه افزایش قیمت کالا و خدمات را مورد تاکید قرار داد و افزود: مردم انتظار دارند با تخلف اقتصادی و کسانیکه قیمت‌ کالا و خدمات را افزایش می‌دهند بر اساس قانون برخورد و اطلاع رسانی شود.
استاندار بوشهر تامین سوخت وانت‌بارهایی که در حمل و نقل کالا مشارکت دارند را مورد اشاره قرار داد و  خاطر نشان کرد: با پیگیری‌هایی که در حال انجام است دغدغه تامین سوخت تاکسی تلفنی‌ها، قایق‌های صیادی، وانت‌بارها و پیک‌ موتوری‌ها برطرف می‌شود.
گراوند تامین کالاهای اساسی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: برای تامین گوشت مرغ مردم با قیمت مصوب  و جلوگیری از افزایش قیمت باید از ذخائر استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت کشور استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قند و شکر در میادین تره بار

قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، طبق آخرین نرخ نامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است:

شکر بسته بندی یک کیلوگرمی ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان

شکر فله هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان

قند شکسته ۵ کیلوگرمی ۲۱۸ هزار تومان

قند شکسته ۹۰۰ گرمی ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان

نبات تخته و خرد شده هر کیلوگرم ۵۵ هزار تومان

نبات چوبدار زرد و سفید و طعم دار هر کیلوگرم ۶۹ هزار و ۵۰۰ تومان

نبات شاخه باریک و ریز (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۶۲ هزار تومان

نبات شاخه درشت (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۵۹ هزار تومان

دیگر خبرها

  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم
  • نخلداران استان بوشهر مراقب آفت کنه گردآلود خرما باشند
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب