Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:36:35 GMT

‌تفکر ناب بسیجی راه نفوذ دشمن را مسدود کرده است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۹۹۵۵

‌تفکر ناب بسیجی راه نفوذ دشمن را مسدود کرده است

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با تاکید بر نقش مهم بسیج در خنثی کردن توطئه دشمنان گفت: بسیج در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره در صحنه و در این راستا تفکر ناب بسیجی راه نفوذ دشمن را مسدود کرده است. ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ غلامرضا شهابی صبح امروز در مراسم تولد چهل سالگی بسیج  با تبریک 5 آذر چهلمین سال تاسیس شجره طیبه بسیج به فرمان امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های گوناگون از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و به عنوان یک ارزش در جامعه اسلامی متبلور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تاکید بر نقش مهم بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بیان کرد:بسیج در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره در صحنه و در این راستا تفکر ناب بسیجی راه نفوذ دشمن را مسدود کرده است.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه تمام توطئه‌های دشمنان با حضور بسیج در نطفه خفه می‌شود، خاطر‌نشان کرد: راه نفوذ دشمنان انقلاب و نظام و چشم طمع استکبار جهانی به‌وسیله تفکر ناب بسیجی از نظام و کشور ایران اسلامی در نطفه خفه شده است.

‌شهابی به نقش بسیج در جنگ فرهنگی و نرم دشمن پرداخت و تصریح کرد: بسیج همانطور که در جنگ سخت و در هشت سال دفاع مقدس طعم تلخ شکست را به قدرتهای جهان چشاند در جنگ نرم نیز در دوره‌های مختلف دشمن را در مقابل قدرت نظام ناکام کرده است.

وی‌ تفکر بسیجی را انحراف ناپذیر دانست و تاکید کرد: با تفکر بسیجی است که کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است به پیروزی‌های مختلفی دست یابد.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با بیان اینکه استکبار ستیزی و ولایتمداری از خصوصیات بارز بسیج است گفت: استکبار‌ستیزی و ولایتمداری از خصوصیات بارز بسیج است چرا که اگر این دو امتیاز نباشد دچار انحراف می‌شود.

فرمانده سپاه ‌استان بوشهر: حضور بسیجیان در صحنه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد دستاوردهای صنعت هسته‌ای ایران در بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود فرمانده سپاه استان بوشهر: گشت بسیجی محله‌محور رضویون در استان بوشهر اجرا می‌شود

‌شهابی خاطر نشان کرد: امروز بسیج با حضور در صحنه‌های مختلف نظام توانسته طعم شیرین محبت، دوستی، ولایتمداری، استکبارستیزی و وحدت را به مردم نشان داده است.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد