Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:07:48 GMT

‌طرح هر مسجد؛ یک حقوق دان در اهواز آغاز می‌شود‌

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۴۳۴۳

‌طرح هر مسجد؛ یک حقوق دان در اهواز آغاز می‌شود‌

عضو شورای عالی بسیج حقوق‌دانان خوزستان با اشاره به تدبیر رئیس قوه قضاییه برای ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم گفت: بسیج حقوق‌دانان از یک ماه پیش این طرح را در مسجد الغدیر اهواز شروع کرد. ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

محسن ساکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اهواز،اظهار داشت: حمایت حقوقی  از تولید ملی و جلوگیری از رکود صنایع تولیدی از راهبردهای اساسی بسیج حقوق‌دانان خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صنایع و شرکت‌های کوچک و بزرگ در استان وجود دارند که تولید در آنها به دلیل مشکلات قانونی و حقوقی با چالش روبرو شده و در معرض تعطیلی و در نتیجه بیکاری کارگران قرار دارند. بسیج حقوق دانان حمایت حقوقی از این دستگاه ها را در دستور کار خود داشته و به شکل رایگان وکالت آنها را برعهده می‌گیرد.

ظرفیت بسیج حقوق‌دانان در جهت عدالت‌گستری در استان کرمانشاه به‌کارگیری می‌شودبیانیه بسیج حقوقدانان درباره سخنان روحانی در یزد: ترجیح منافع حزبی زهری مهلک بر تاروپود انقلاب استمشهد|مشاوره‌های حقوقی به خانواده‌های کم بضاعت توسط بسیج حقوقدانان ارائه می‌شود

دبیر همایش فرهنگی هفته بسیج ادامه داد: بسیج حقوق دانان در کنار این وظیفه، به شکل میدانی نیز دستگاه ها و صنایع را پایش و شرکتی که ورشکسته شده و یا در رکود به سر می‌برد، شناسایی و مشاوره و کمک رایگان حقوقی ارائه می‌دهد.

ساکی به مساله "هر مسجد، یک حقوق دانان" اشاره و بیان داشت: با تدبیری که آیت الله رئیسی برای دسترسی راحت مردم به وکیل اندیشیدند این مساله در استان خوزستان نیز شروع شده و از ماه پیش بسیج حقوقدانان در اهواز و از مسجد الغدیر این طرح را شروع کردند.

وی ادامه داد: در این طرح وکلا بین نماز مغرب و عشا در مسجد حاضر و به مردم به شکل رایگان مشاوره حقوقی ارائه می‌دهد. این طرح به زودی در سایر مساجد نیز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه

رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند