Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ رسول محبت اظهار داشت: تعدادی از معاندان نظام در داخل و خارج از کشور با استفاده از ظرفیت فضای مجازی سعی در به انحراف کشاندن اعتراضات و مطالبات قانونی مردم را داشتند و با انتشار پست‌های تحریک آمیز، شهروندان را به اغتشاش و بی نظمی در سطح جامعه ترغیب می‌کردند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان داشت: با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه روزی، ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی توانستند یک تن از عاملان و محرکان مردم به اغتشاش را در فضای مجازی شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: این فرد با انتشار فراخوان در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، مبنی بر شرکت در تجمعات و خاموش کردن خودرو‌ها در خیابان، سعی در ایجاد بلوا و به انحراف کشاندن تجمعات قانونی مردم را داشته که با هوشیاری پلیس شناسایی شد.

محبت تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان خاوران، تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و موفق شدند در بامداد امروز پنجم آذرماه وی را در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هفتم این پلیس انتقال دهند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهم به مراجع قضائی تحویل شد، از حمایت و همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی و از شهروندان خواست: برای شناسایی و دستگیری اغتشاشگران، گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فضای مجازی اغتشاش اغتشاشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات