Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:00:51 GMT

نمایش «سفر شادی» در گرمسار به روی صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۴۷۰۹

نمایش «سفر شادی» در گرمسار به روی صحنه رفت

کارگردان این نمایش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت : نمایش سفر شادی با هدف ایجاد امید و شجاعت در بین کودکان و نوجوانان توسط گروه یک گرمسار از پنجم آذر صبح ها برای مدارس به روی صحنه رفته است و از هفتم لغایت بیستم آذر ۹۸ نیز ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سالن بهار گرمسار اجرا می‌شود. 

نصیری افزود: نمایش سفرشادی، داستان دختری سرطانی است که قبل از اینکه به اتاق عمل برود ناامید است و انگیزه خود را برای زندگی از دست داده است، اما پزشک و تیم پزشکی باعث می شوند که دختر شجاعت، امید و انگیزه خود را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت اجرای نمایش کودک در جامعه گفت : سازمان ها و نهادهای فرهنگی باید از نمایش های کودک و نوجوان که به عقیده کارشناسان از اصول صحیح نمایشی پیروی  می کند حمایت کنند تا علاوه بر ایجاد خلاقیت، کودکان با هنر تئاتر آشنا شوند و تئاتر خوب را  تشخیص دهند.

 وی ادامه داد:سازمان های مربوطه درشهرستان گرمسار با این گروه نمایشی همکاری خوبی داشتند و این نمایش با حمایت  دفترنمایش  حوزه هنری استان سمنان، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پروش شهرستان گرمسار آماده اجرا شده است.  

سناتور حسینی، امین یوردخانی، ریحانه ثامنی، فاطمه قاسمی، صدیقه خروشان، حدیث حامدزاده، مبینا نجاتی، سعید آگاه و امیرمهدی محمدی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نصیری سرپرست گروه تئاتر یک استان سمنان، متولد ۱۳۵۹ در گرمسار و  دارای جوایز متعدد بازیگری و کارگردانی در جشنواره های تئاتر استانی و ملی است،  نمایش «شب های آوینیون» آخرین کارگردانی وی پیش از این نمایش به حساب می‌آید که در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان سمنان برگزیده شد.

برچسب‌ها سمنان گرمسار حوزه هنری آموزش و پرورش نمایش اداره کل هنرهای نمایشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان گرمسار حوزه هنری آموزش و پرورش نمایش اداره کل هنرهای نمایشی سمنان گرمسار حوزه هنری آموزش و پرورش نمایش اداره کل هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی