Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@09:29:48 GMT

مصدومیت ۴ آتش نشان در انفجار در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۵۸۷۰

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسن امینی زاده عصر امروز اظهارداشت: طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بندرعباس گزارش حریق یک باب منزل مسکونی واقع در چهارراه نخل ناخدا خیابان نامداران کوچه نامداران ۱۳ در ساعت ۱۱ و هفت دقیقه اطلاع داده شد.

وی در ادامه افزود: در زمان حریق که علت آن در دست بررسی است، یک نفر زن در منزل بوده که پس از مشاهده دود در منزل و ناکامی در اطفای حریق توسط وی و اهالی محله، به بیرون از منزل مراجعه نموده و سپس توسط همسایگان به آتش نشانی اطلاع داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ابراز داشت: پس از اعلام آتش نشانان بلافاصله به محل حریق اعزام شدند، اما متاسفانه به دلیل شعله‌های ناشی از حریق که سیلندر گاز را در برگرفته بوده، شیر سیلندر گاز در اثر این حرارت به بیرون پرتاب شده و انفجار رخ می‌دهد که در این انفجار ۳ آتش نشان مصدوم می‌شوند. همچنین یک آتش نشان در حین اطفا دچار مصدومیت می‌گردد.

امینی گفت: پس از این دیگر آتش نشانان از ایستگاه‌های شماره ۵ و ۹ و ۱ بلافاصله به محل حریق اعزام و حریق را اطفا و مهار کردند.

وی بیان کرد: آتش نشانان مصدوم به بیمارستان منتقل شدند و در حال حاضر حال عمومی آن‌ها مساعد و بستری هستند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس افزود: در این حادثه بیش از ۵۰ درصد به منزل خسارت وارد شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم جوکر عباس کشاورز محمود حجتی مارک ویلموتس پگاه آهنگرانی یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال کد دستوری طرح معیشتی آتش نشانی و خدمات ایمنی انفجار بندرعباس فیلم جوکر عباس کشاورز محمود حجتی مارک ویلموتس پگاه آهنگرانی یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال کد دستوری طرح معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد

حمید رضا عابدی  گفت: در ۷۲ ساعت گذشته و از زمان وقوع حادثه سیلاب در شهر زاهدان، در تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و تقاضای کمک مبنی بر گرفتار شدن در سیلاب، ناجیان آتش نشانی زاهدان در بیش ۳۴۴ مورد حادثه به کمک شهروندان شتافتند.

وی عنوان کرد: همزمان با بروز سیلاب ۷۲ ساعت گذشته و آمادگی سازمان آتش نشانی زاهدان با توجه به برگزاری جلسات بحران و تاکیدات شهردار، آتش نشانان زاهدان به صورت فعال در کنار مردم در فرآیند امدادرسانی حضور داشتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان با بیان اینکه عمده اقدامات انجام شده از سوی آتش نشانان در شهر مربوط به تخلیه آب از منازل و معابر بود، گفت: آتش نشانان با تمامی امکانات موجود به کمک این افراد رفتند و همچنان نیز در حال بازدید ایمنی از برخی از منازل در معرض آب در سطح شهر زاهدان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد