Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@15:57:43 GMT

مصدومیت 4 آتش نشان براثر انفجار در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۶۸۰۲

مصدومیت 4 آتش نشان براثر انفجار در بندرعباس

 چهار آتش نشان بندرعباس در عملیات اطفای حریق یک باب منزل مسکونی در چهارراه نخل ناخدا مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون عملیات این سازمان ضمن با تایید خبر یاد شده افزود: طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی بندرعباس، گزارش حریق یک باب منزل مسکونی واقع در چهارراه نخل ناخدا- خیابان نامداران در ساعت ۱۱:۰۷ اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن امینی زاده اضافه کرد: در زمان حریق که علت آن در دست بررسی است، یک نفر زن در منزل بوده که پس از مشاهده دود و ناکامی در اطفای حریق توسط وی و اهالی محله، از خانه بیرون رفت و پس از آن حادثه به آتش‌نشانی اطلاع داده‌شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام، آتش‌نشانان بلافاصله به محل حریق اعزام شدند اما به دلیل شعله‌های آتش، شیر سیلندر گاز به بیرون پرتاب‌شد و انفجار رخ داد که در این انفجار ۳ آتش‌نشان مصدوم شدند.

امینی زاده گفت: یک آتش‌نشان نیز هنگام اطفا مصدوم شد و پس‌از آن، آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره ۵ و ۹ و ۱ به محل حریق اعزام شدند و حریق را اطفا و مهار کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس یادآور شد: در این حادثه بیش از ۵۰ درصد به منزل خسارت واردشده و آتش‌نشانان مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند که در حال حاضر حال عمومی آن‌ها مناسب و بستری هستند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران