Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که اتحادیه‌های مرتبط با خودرو‌های سنگین و عمومی از بالا بودن عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها گلایه دارند و رانندگان این خودرو‌ها مجبور بودند بدهی‌های میلیونی‌شان را یکجا پرداخت کنند، معاون ساخت و توسعه شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل و نقل اعلام کرد که این عوارض برای خودرو‌های سنگین و عمومی تقسیط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی الکترونیکی شدن عوارض آزادراه‌ها از اواخر سال گذشته و در چهار آزادراه به صورت آزمایشی اجرایی شد. در این آزادراه‌ها گرچه دیگر خبری از توقف ماشین در عوارضی‌ها و ایجاد ترافیک نبود، اما در این میان برخی از رانندگان به ویژه رانندگان خودرو‌های عمومی و سنگین مدعی شده بودند که نمی‌توانند عوارض خود را پرداخت کنند؛ چرا که به آن‌ها اطلاع رسانی نشده است.

در چنین شرایطی پس از اینکه خیرالله خادمی -معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل ونقل کشور- اعلام کرد که عوارض الکترونیکی آزادراهی خودرو‌های سنگین و عمومی محاسبه و برای آن‌ها به صورت پیامکی ارسال شده است و رانندگان این خودرو‌ها باید آن را به صورت یکجا پرداخت کنند، برخی از این اتحادیه‌ها نسبت به این مسئله اعتراض کردند و نهایتا محمد رضا زمانیان - مدیر کل نظارت بر بهره برداری آزاد راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای- در این باره اعلام کرد که این مسئله با مذاکره و پیگیری قابل حل شدن است.

در همین رابطه جلال بهرامی -معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل- درباره قسطی شدن یا نشدن این عوارض الکترونیکی برای رانندگان خودرو‌های سنگین و عمومی به ایسنا گفت: با توجه پیگیری‌های صورت گرفته عوارض الکترونیکی کشور برای خودرو‌های سنگین و عمومی قسطی شد و دستور العمل و چگونگی پرداخت آن نیز به صورت مکتوب برای آن‌ها ارسال شده است.

با این اوصاف حالا باید دید شرایط تقسیط این عوارض چگونه است و آیا به گونه‌ای برای رانندگان در نظر گرفته شده تا بتوانند بدهی شان را پرداخت کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خودرو عوارض قسطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان این کارخانه ۵ سال پیش بر اساس نیاز صنعتی معدنی و کشاورزی استان کرمان راه اندازی شد که با راه اندازی این کارخانه دیگر نیازی نیست رانندگان به استان های دیگر مراجعه کنند واین تریلر کفی محصول بزرگترین کارخانه سازنده کاربری‌های جاده‌ای در جنوب شرق کشور است.

در 5خط تولید این کارخانه 520نفر مشغول بکارند و با اجرای خط توسعه به بیش از 1000نفر می رسد و تنوع محصولات از 13به 20می رسد .

 ۸۵ درصد قطعات مورد نیاز هم در این واحد فعال صنعتی بومی‌سازی و تولید شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل