Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برگزاری مراسم روز دانشجو در واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور اظهار کرد: سیاست ما این است که محوریت برگزاری مراسم 16 آذر، دانشجویان باشند و مسئولان دخالتی در مدیریت برگزاری این مراسم نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهیت اصلی روز دانشجو، استکبار ستیزی و شهادت 3 تن از دانشجویان دانشگاه تهران در 16 آذرماه 1332 است. به همین دلیل ماهیت اصلی مراسم روز دانشجو نباید تغییر کند و باید از پرداختن به مسائل حاشیه ای، اجتناب شود.

وی افزود: باید به تمامی سلیقه‌ها و گروه‌ها اجازه داده شود در مراسم روز دانشجو حضور داشته باشند تا تضارب شکل بگیرد؛ همچنین هیئت نظارت بر تشکل‌ها باید سرعت عمل بیشتری را در پاسخگویی به درخواست‌های دانشجویان برای انجام مراسم داشته باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر این که مراسم روز دانشجو در واحدها باید از تنوع کافی برخوردار باشد ادامه داد: برگزاری مسابقات کتاب خوانی با موضوع روز دانشجو و حوادث 16 آذرماه، از جمله موارد مهمی است که باید در دستور کار تشکل‌های دانشجویی قرار بگیرد.

کلانتری درباره وضعیت ازدواج دانشجویی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت:طبق سنوات گذشته، مسئولیت این حوزه را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بر عهده دارد و پایگاه اصلی آن شهر مشهد مقدس است.

وی اضافه کرد: هنوز ثبت نام دانشجویان آغاز نشده و نهایتا تا 2هفته آینده، ثبت نام از دانشجویان آغاز خواهد شد؛ همچنین‌پس از ثبت نام، دانشجویان در یک زمانبندی مشخص به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

کلانتری تاکید کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، تسهیلات لازم را برای ثبت نام و اعزام دانشجویان در نظر خواهد گرفت تا برنامه اصلی در مشهد مقدس به صورت متمرکز و با حضور حداکثری دانشجویان دانشگاه آزاد، برگزار شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: امسال حضور زوج‌های جوان دانشجوی دانشگاه آزاد نسبت به سال گذشته، منسجم تر و با نظم بیشتری خواهد بود؛ همچنین مراسم بدرقه‌ای در شان زوج‌های جوان و با ایجاد فضایی نشاط آمیز برگزار خواهد شد. تلاش می کنیم که امسال ساماندهی، نظم و امکانات بیشتری برای زوج های دانشجو فراهم شود.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی روز دانشجو 16 آذر ابراهیم کلانتری مسابقات کتابخوانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی روز دانشجو 16 آذر مسابقات کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت

همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) مراسم بزرگ روز دختر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی همراه خواهد بود.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229270 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم