Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر اسکندری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا  اظهار داشت: تولید این مجتمع در آبانماه سال گذشته ۵۰ هزار تن بود که این میزان تولید در مدت مشابه امسال به ۷۰هزار و ۳۰۳ تن رسید.  

وی پیش‌بینی کرد، تولید محصول این مجتمع در سال جاری به  ۷۰۰ هزار تن برسد و افزود: عملیات ساخت کارخانه فولاد استان از سال ۸۶ با ظرفیت اولیه تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رئیس واحد آهن‌سازی شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری، با اشاره به افزایش کیفیت محصول در این مجتمع، تاکید کرد: درصد فلز شدگی آهن اسفنجی در این ماه به بیش از ۹۳ درصد رسید.

به گفته اسکندری، مرحله احیا تبدیل گندله به آهن اسفنجی در این کارخانه انجام می‌شود و فولاد چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین واحد فولادی فعال شده از طرح های هفتگانه فولاد کشور است. 
رئیس واحد آهن‌سازی شرکت فولاد سفید دشت تصریح کرد: بخش عمده‌ای از محصول فولاد اسفنجی تولیدی این مجتمع به صنایع فولاد مبارکه اصفهان ارسال می‌شود. 
به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات ساخت طرح فولاد چهارمحال و بختیاری تا سال ۹۲ حدود ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار در این طرح هزینه شد، که با واگذاری ۶۵ درصد این کارخانه به فولاد مبارکه، این بخش ۶ هزار میلیارد ریال در ساخت کارخانه سرمایه‌گذاری کرد و ۳۵ درصد مابقی را سازمان ایمیدرو خریداری و سرمایه گذاری کرده است. 
مجموعه فولاد چهارمحال و بختیاری شامل فاز احیا (تبدیل گندله آهن به آهن اسفنجی) و فاز فولاد سازی (تبدیل آهن اسفنجی به اسلب) و فاز تولید شمش فولادی در ۴۲۲ هکتار و با زیربنای ۲۵۰ هکتار، در سفید دشت فعال است. 
مجتمع فولاد چهارمحال و بختیاری در سفید دشت در حدود ۳۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد. 
هم اینک یکهزار و ۱۲۷ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری است. 

برچسب‌ها بروجن صنعت و معدن فولاد رونق تولید چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن صنعت و معدن فولاد رونق تولید چهارمحال وبختیاری بروجن صنعت و معدن فولاد رونق تولید چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز 1926 را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز 1898 بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است