Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس‌هایی که روز گذشته ۵ آذر ۹۸ از بازار غیر قانونی پرنده فروشان در فریدونکنار تهیه شده، از وجود لاشه‌های بی‌شمار پرندگان در این بازار خبر می‌دهد. بارش‌های چند روز گذشته در شمال کشور و قرار گرفتن در آخرین روزهای ماه قمری که نتیجه آن کوچکتر شدن هلال ماه و تاریک شدن آسمان است، این‌روزها همه چیز را برای قتل عام پرندگان در دامگاه‌های فریدونکنار و شهرها و استان‌های مجاور مهیا کرده تا کشتار پرندگان در شهرهای شمالی کشور به روزهای اوج خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فروش روزانه پرنده حرام گوشت باکلان ۵ آذر ۹۸

زهرا ترابی گل سفیدی دبیر حقوقی ستاد مردمی دفاع از حقوق حیوانات می‌گوید آخرین پیگیری‌های این ستاد از معاونت دادستانی کل کشور منجر به تشکیل جلسه‌ای با کارشناس پرونده و تقدیم نزدیک به ۵۰ صفحه عکس، گزارش مستندات و فیلم شده است.

حال آن‌که متأسفانه از شهریور ماه امسال که این ستاد تقاضای ورود معاون دادستان کل در حقوق عامه را داشته تاکنون، تغییری در روند کشتار حاصل نشده است و اداره کل محیط زیست استان مازندران با مدیریت ابراهیمی کارنامی، با توجیه وجود  موانع ایجاد شده، همچون حمایت کامل مسئولان محلی از جمله فرماندار و نماینده فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، به جای پرداختن به وظیفه ذاتی و سازمانی خود یعنی حفاظت و اجرای وظایف قانونی، در جایگاه تنها متولی پاسداشت حیات وحش، مستمرا  اهمال و کم کاری ها را توجیه کرده است  و در سایه  مماشات، نادیده انگاری و انفعال غیر قابل قبول این سازمان، دامگاه‌داران نیز گستاخانه   به نسل کشی پرندگان ادامه می‌دهند.

حتی ورود طیبه سیاوشی نماینده تهران، به مسأله کشتار پرندگان از هفته گذشته، و درخواست وی از دادستان مازندران مبنی بر خاتمه کشتارها با وجود روحیه محیط زیستی که فعالان محیط زیست از قاضی حسینی دادستان استان مازندران سراغ دارند، تا کنون نتوانسته است منجر به اقدامی عملی در این خصوص شود.

اکنون باید دید معاونت دادستان کل در حقوق عامه که از چند سال قبل در روند این کشتار غیر قانونی قرار گرفته و جلسات متعددی البته با نتایج نامعلوم و ناملموس با مسئولان محلی برگزار کرده است، این‌بار چگونه با این پرونده برخورد خواهد کرد.

۴۷۴۷ کد خبر 1325115

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی پرندگان مهاجر حیات وحش باشگاه پرسپولیس بنزین سینمای ایران ایالات متحده آمریکا سهمیه بندی بنزین لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های سنگین نیروهای حزب الله لبنان علیه مواضع اشغالگران صهیونیست همچنان ادامه دارد به طوری که از صبح امروز این حمله‌ها تشدید شده است.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که نیروهای مقاومت اسلامی لبنان منطقه الراهب در اراضی اشغالی را زیر حمله‌های توپخانه ای خود قرار دادند.

در جریان این حمله توپخانه ای تعدادی از عناصر صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

علاوه بر این رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یک هدف نظامی صهیونیستی در شهرک آویویم زیر آتش نیروهای مقاومت لبنان قرار گرفت.

این رسانه‌ها اذعان کردند دست کم پنج موشک از سمت لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی شلیک شده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که ساختمانی را که عناصر دشمن صهیونیستی در آویویم در آن پنهان شده بودند هدف قرار داد که در جریان این عملیات موفقیت آمیز تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

کد خبر 6087535

دیگر خبرها

  • خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • لحظه شکار پهپاد اوکراینی توسط توسط پهپاد روسی | ویدئو
  • حقه عجیب این ماهی برای شکار کردن را ببینید (فیلم)
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • شانزدهمین صعود فوتسال ایران به نیمه‌نهایی آسیا؛ قرقیز شکار یوز شد
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی