Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حزب الله لبنان در بیانیه ای تاکید کرد جنایت وحشتناکی که منجر به شهادت دو شهروند لبنانی شد تجاوز به حق همه لبنانیها و تهدید صلح داخلی و ثبات اجتماعی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، حزب الله لبنان در بیانیه ای تاکید کرد جنایت وحشتناکی که در بزرگراه «الجیه» در بامداد دوشنبه رخ داد و شهادت دو شهروند لبنانی حسین شلهوب و سناء الجندی را به دنبال داشت ، تجاوز به حق همه لبنانیها و تهدید صلح داخلی و ثبات اجتماعی به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حزب الله در این بیانیه این اقدام را به شدت محکوم و اعلام کرد این دو شهید که در داخل خودرو در آتش سوختند ناشی از اقدامات تجاوزکارانه گروهی شبه نظامی است که به زشت ترین رفتارها در مسدود کردن راه ها و ارعاب شهروندان بیگناه متوسل شده اند.
حزب الله از همه طرف ها خواست به مسئولیت کامل خود و روشن کردن این جنایت تروریستی و مجازات عوامل آن عمل کنند.
حزب الله به خانواده های این دو شهید و به ویژه حسین شلهوب و همه ساکنان جنوب تسلیت گفت و از خدای متعال برای آنها رحمت و غفران و علو درجات و برای بازماندگان و دوستداران آنها صبر مسئلت کرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار, جوانان منطقه ضاحیه در جنوب بیروت در تجمعی گسترده در منطقه مشرفیّه, از پیکرهای شهید حسین شلهوب( یکی از دو نفری که در حادثه بزرگراه جنوب به شهادت رسیدند) استقبال و از حسین شلهوب و دیگر همراهش, به عنوان قربانیان کینه افرادی یاد کردند که به بهانه اعتراضات خیابانها و مسیرها را به روی مردم می بندند.
یکی از روحانیان حاضر در این تجمع هشدار داد, این تجمع گسترده فقط در حد فریاد زدن برای دردی است که در دل داریم.
سید علی حجازی دیگر روحانی حاضر در تجمع نیز به المنار گفت خطاب به ارتش لبنان چند سئوال را مطرح می کنم, چگونه است که با ایجاد موانع امنیتی, از سفارتخانه در عوکر(سفارت آمریکا) آنگونه حفاظت می شود, اما در بزرگراه جنوب, عده ای با هدف بستن بزرگراه, با خودروهای سنگین فعالند, در این خیابان سنگ و خاک می ریزند و با شیوه های شبه نظامی گونه و عجیب مسیر را مسدود می کنند؟
شرکت کنندگان در این تجمع که پرچم حزب الله و جنبش امل و تصاویری از دو شهید این حادثه( حسین شلهوب و سناء الجندی) را در دست داشتند با سر دادن شعارهایی, با بستن جاده ها و مسیرها به روی مردم مخالفت کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیانیه حزب الله شهادت شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد؛ در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روزهای اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.

تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران