Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، به مناسبت هفته‌ی بسیج، جمعی از فرماندهان بسیج و بسیجیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار مقام معظم رهبری فرمودند: لازم می دانم تکریم و تعظیم عمیق خودم را به ملت بزرگ ایران به مناسبت حرکت پُرشکوهی که این چند روز انجام دادند، تقدیم کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقتاً ملت ایران یک بار دیگر ثابت کرد که قدرتمند و باعظمت است.

در ادامه بخش هایی از بیانات معظم له آمده است؛

*یک توطئه‌ عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه‌ی بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ی مردم نابود شد.

*بله؛ نیروی انتظامی، بسیج و سپاه وارد میدان شدند و در مواجهه‌ سخت، کار و وظیفه‌ی خود را انجام دادند لکن کاری که ملت در این یک هفته‌ی قبل کردند، از هر حرکت میدانی بالاتر و مهم‌تر بود؛ حرکتی که از زنجان و تبریز شروع شد و به همه‌ی شهرهای کشور و حتی روستاها رسید و آخر هم در تهران این حرکت به این عظمت انجام گرفت.

*آن دشمن اصلی یعنی استکبار جهانی که پشت مانیتورها نشسته‌اند می‌فهمد که این حرکت یعنی چه. آنها تودهنی می‌خورند و وادار به عقب‌نشینی می‌شوند. 

*بسیج مستضعفین از روز اولی که به وجود آمد، هیچ نظیر و مشابهی در دنیا نداشت.

*هیچ چیز بسیج، وارداتی نیست و حرکتی صددرصد متکی به انقلاب و اندیشه‌ی اسلامی [است] که خدا به قلب امام وارد کرد. شاید بتوان گفت که بسیج بزرگ‌ترین شبکه‌ی فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا است.

*تشکیل بسیج، مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت است. این حقیقت بسیج است. تهدیدهای زیادی داریم که با ابتکار بسیج باید به فرصت تبدیل بشود. 

*بنابراین به برکت بسیج، تهدیدها دیگر برای ما تهدید نیست و تبدیل به فرصت میشود.

این خبر درحال تکمیل است....

27216

کد خبر 1325190

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب باشگاه پرسپولیس بنزین سینمای ایران ایالات متحده آمریکا سهمیه بندی بنزین یارانه لیگ برتر نوزدهم هدفمندسازی یارانه ها باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کتاب «رضای انقلاب» عصر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در تالار اندیشه سوره مهر انقلاب اسلامی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این‌مراسم گفت: در جنوب تهران کسی نیست نام حجت الاسلام مطلبی را بشنود و ایشان را تکریم نکند. مطلبی از امنای محله فلاح است. امنا حلال مشکلات مردم و رسیدگی کننده مسائل شهروندان است. ایشان سلوک و طلبگی خود را با وجود جایگاهی که دارند فراموش نکردند. امروز جامعه جوان ما در معرض انواع تهدیدات روانی است. دشمن در تلاش است اعتماد مردم را به نهادهای دینی و روحانیت مخدوش کند. غرب کوچک‌ترین خطا را با بمباران تبلیغاتی بزرگ می‌کند و به این‌دلیل بر ما فرض است چهره‌هایی مانند مطلبی را به مردم معرفی کنیم. چنین شخصیت‌هایی را به تصویر بکشیم و درباره آنان کار هنری تولید کنیم.

وی افزود: نسل جوان باید بداند این انقلاب با همت روحانیت انقلابی، خدوم و مجاهد شکل گرفته و به حرکت خود ادامه داده است. مطلبی نیازمند تمجید ما نیست. این ما هستیم که باید چنین شخصیت‌هایی را به عنوان مفاخر خود تجلیل کنیم. اولین گام این مسیر تولید کتاب و در مرحله بعد فیلم و محتوای فرهنگی است.

وزیر ارشاد به رویداد ۶ تیرماه ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر اشاره کرد و گفت: ترور رهبر انقلاب در این مسجد رخ داد. حوزه خدمات عمومی در منطقه با همت و حمایت اهالی توسعه یافته و حوزه علمیه کوچکی با تلاش این مجاهد انقلابی شکل گرفته است. اقدامات ایشان انتظار را از یک روحانی مجاهد و انقلابی به خوبی برآورده کرده است.

اسماعیلی ابراز کرد امیدواری کارهای ترویجی و تبلیغی بیشتری در معرفی چنین عالم پرهیزگاری انجام شود.

کد خبر 6098584 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند