Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال اعلام کرد که شنبه هفته آینده مطالبات پروپیچ، مهاجم کروات پیشین آبی‌پوشان پرداخت می‌شود.

باشگاه استقلال طی ماه‌های گذشته مکاتبات زیادی با فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برای پرداخت بدهی پروپیچ، مهاجم کروات پیشین خود انجام داد تا از محل درآمدهای باشگاه استقلال در فیفا بابت حضور بازیکنان ملی‌پوش آبی‌پوشان در جام جهانی 2018 روسیه، مطالبات این بازیکن پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا در نهایت با بررسی جهات مختلف و رایزنی مسئولان باشگاه استقلال موافقت خود را با درخواست آبی‌پوشان اعلام کرد، اما پس از آن به دلیل مشکلات انتقال پول از بانک معرف توسط فیفا، بدهی پروپیچ پرداخت نشد.

کمپین وکیل پروپیچ نیز به دنبال این موضوع، فضاسازی‌های زیادی در برخی از رسانه‌ها به وجود آورد و حتی اعلام کرد که موکلش مقابل ساختمان فیفا در سوئیس نشست خبری برگزار می‌کند، اما پلیس سوئیس اجازه این کار را به مهاجم پیشین آبی‌پوشان و وکیلش نداد.

وکیل پروپیچ مدعی شده بود که باشگاه استقلال باید از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شود، اما فیفا روز گذشته (سه‌شنبه) با ارسال ایمیل به باشگاه استقلال اعلام کرد که طبق درخواست این باشگاه در تاریخ 21 سپتامبر مبنی بر پرداخت بدهی پروپیچ از حساب باشگاه استقلال در فیفا، این پرداخت در 30 نوامبر 2019 (شنبه هفته آینده) امکان‌پذیر خواهد بود. در همین راستا فیفا با پاسخ دادن به این ایمیل، موافقت نهایی خود را برای پرداخت رقم اعلام شده همراه با سود مبلغ تا تاریخ 30 نوامبر 2019، محاسبه شده بر اساس تغییرات نرخ ارز، مستقیماً به حساب بانکی پروپیچ اعلام کرد.

به این ترتیب پرونده پروپیچ برای همیشه بسته شد و خطری متوجه باشگاه استقلال نخواهد بود. / تسنیم

بیشتر بخوانید:

هشت بازیکن در لیست انتظار پرداختی‌های استقلال

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»
  • نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود