Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: پرونده‌های جداگانه قضایی برای ۲ پروژه ناقص اجرا شده خلخال در دادسرا تشکیل شده و بزودی مسببین اجرای ناقص و دارای مشکل فنی این پروژه‌ها تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و به مردم معرفی خواهند شد.

علی نباتی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار خلخال با انتقاد از ضعف نظارت بر اجرای برخی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در مدیریت‌های سابق جهاد کشاورزی خلخال افزود: در حالی که برای اجرای ۲ سد معیشتی شیران‌چشمه و درو در بخش شاهرود خلخال در سال ۹۴ بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از اعتبارات و منابع دولتی توسط جهاد کشاورزی هزینه شده هر ۲ پروژه دارای نقص فنی بوده و به همین دلیل آبگیری نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نظر مشاور طرح در زمان آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها اجتناب از اجرای آنها  در محل رانش و ریزش کوه بوده و لزومی بر اجرای این طرح و حیف و میل بیت‌المال از سوی جهاد کشاورزی نبود.

دادستان خلخال همچنین با هشدار به ادامه هدایت فاضلاب خانگی در محل تصفیه‌خانه فاضلاب شهری به رودخانه هروچای، ادامه فعالیت غیرقانونی محل دفن زباله‌های این شهر و بی‌توجهی شهرداری به راه‌اندازی محل پسماند جدید زباله‌ها اظهارداشت: موارد یاد شده تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه بوده و با مسوولان بی‌توجه به این امر قطعا برخورد خواهد شد.

نباتی افزود: در برخی از موارد عملکرد سامانه بازرسی و نظارت بر بازار ضعیف بوده و نتیجه جلسات کمیته نظارت بر فرایند کالاهای ضروری تشکیل شده در گذشته و در مقابله با گران‌فروشی و تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم چندان مطلوب نبوده است.
دادستان عمومی و انقلاب خلخال با تاکید براینکه عملکرد همه مسوولان اجرایی شهرستان در خصوص نوع و نحوه خدمات ارائه شده به مردم منطقه توسط تشکیلات قضایی رصد می‌شود، افزود: در خصوص کوتاهی با پدیده افزایش قیمت کالاها و خدمات با مسوولان ضعیف و ناکارآمد برخورد خواهد شد.

او با بیان اینکه پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش بنزین هیچ گونه گزارشی مبنی بر افزایش قیمت کالاهای ضروری مردم گزارش نشده ، گفت: این امر دلیلی برای افزایش قیمت و استفاده افراد سودجو و فرصت‌طلب از این وضعیت در آینده نیست و در هیچ شرایطی اجازه افزایش قیمت به هیچ کسی داده نخواهد شد./ ایرنا

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی ظهر دوشنبه در ویژه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در شبکه طبرستان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در دور اول انتخابات اظهار کرد: حدود ۱۰۰ فقره پرونده در دوره مرحله اول انتخابات در استان تشکیل شد و بیشتر مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.

وی با اظهار اینکه همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر دخالت برخی افراد اعلام شده بود، گفت: با این حال سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضائی، تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی شرکت پرشور در انتخابات را مساله مهمی برشمرد وگفت: برای در دور دوم انتخابات شعبات و قاضی کشیک به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا از آرای مردم صیانت شود و آنچه توقع است که امانت دار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و در مرحله اول در حوزه انتخابیه قائمشهر، مشارکت مردم بیش از ۴۱ درصد بوده است،

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فضا را برای برپایی و مشارکت در انتخابات فراهم کنند، گفت: حفظ نظام از همه موضوعات برای ما اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6098141

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم