Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارشاد گفت: همه فیلم‌هایی که در مرحله تولید هستند برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت‌نام کرده‌اند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های این وزارتخانه در بودجه سال آینده اظهار داشت: در جلسه امروز بیشتر درباره موضوعات کلان بودجه مباحثی مطرح شد و صحبتی درباره مسائل تفسیری نشد؛ امروز عمدتاً بحث درباره درآمد‌ها و مصارف بود و طبعاً تا این موضوعات مشخص نشود، چشم انداز موضوعات مختلف از جمله مباحث فرهنگی مشخص نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت برگزاری جشنواره فیلم فجر گفت: همه فیلم‌هایی که در مرحله تولید هستند برای حضور در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند و انتظاری که وجود دارد مبنی بر اینکه جشنواره فجر جشنواره‌های ملی در حوزه سینما باشد، در دست تحقیق است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیدعباس صالحی وزیر ارشاد وزارت ارشاد جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند