Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:20:11 GMT

رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم با دشمن قرار دارند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۳۰۷۹

رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم با دشمن قرار دارند

سرهنگ اصغر عباس زاده روز چهارشنبه همزمان با آخرین روز هفته بسیج در بازدید از ایرنا اردبیل با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن بسیار مهم است، افزود: یک‌صدایی و همراهی رسانه ها در این عرصه ضروری است چرا که همه آنها با هر گرایشی اصول مشترکی دارند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها درمقابله با جنگ نرم دشمن نقش اساسی دارند، اظهار داشت:  امروز مهمتارین ابزار دشمنان  اعم از گروهک های ضد انقلاب و دشمنان خارجی در همه حوزه ها از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از ابزار رسانه‌ای استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی بسیج در طول 40 سال بیان کرد: تمامی پیشرفت‌های امروز کشور در حوزه امنیت، آرامش، عمران و آبادانی حاصل تفکر بسیجی است.

وی اضافه کرد: خدمات بسیج در محرومیت زدایی، کارهای عمرانی، راه اندازی واحدهای تولیدی و اشتغالزایی نه تنها به معنی دخالت در کار دولت ها نبوده بلکه به عنوان بازوان توانمند برای دولت ها و مسئولان اجرایی است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات در مناطق محروم و دور افتاده در واقع خدمات نظام به مردم محسوب می‌شود و موجب رضایت‌مندی فرودستان و تهیدستان از نظام اسلامی می شود.

 معاون فرهنگی،هنری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بدون شک اقدامات بسیج و هر مجموعه دیگری بدون اشکال نبوده و باید همه تلاش کنیم با آسیب‌شناسی نقاط ضعف برطرف شده و نقاط قوت افزایش یابد.

سرهنگ عباس زاده افزود: اگر چه بعد از انقلاب و در این مدت ریزش‌هایی وجود داشته ولی رویش‌ها به مراتب بسیار بیشتر از آن بوده به طوری که جوانانی مانند شهیدان حججی، آقایی، دهقانی نیا و سیفی از رویش های انقلاب است.

وی بیان کرد: بدون شک نسل امروز که انقلاب و دوران دفاع مقدس را لمس نکردند بسیار پر شور و انقلابی تر از جوانان آن دوران هستند.

وی با بیان اینکه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی طبق قانون بر عهده سپاه است، اظهار داشت: باید همه با وحدت و اتحاد برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی تلاش کرده و دشمنان قسم خورده ملت ایران و نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف پلید خود مایوس کنیم.

وی ادامه داد: نقد و انتقاد منصفانه باعث شناسایی نقاط ضعف و نقاط قوت هر مجموعه می شود و باید تمامی مسئولان و دستگاهها و سازمانها از نقد منصفانه استقبال کنند.

برچسب‌ها روز بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین تاریخی، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان در مراسم اختتامیه رویداد روایت دختران ایران گفت: رسانه‌های دشمن همواره به دنبال ایجاد یاس، ناامیدی و ترس در دل مردم ایران هستند؛ شاید برای برخی از افراد عجیب باشد، اما در حوادث یک ماه اخیر و به دنبال شرارت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، برخی از دانش آموزان اعلام کردند که در مدرسه با فضای ترس مواجه بودیم؛ آنها به شدت ترسیده بودند که نکند اسرائیل حمله کند و جنگ بشود؛ حتی تعدادی از دانش‌آموزان هم به مدرسه نیامده بودند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و آنقدر این جنگ خانمان سوز است که دشمن در تلاش است ذهن و فکر تمامی جوانان ما را از بین ببرد و هر کس که در ایران زندگی می‌کند را مایوس و ناامید کند.

وی با اشاره به حوادث تلخ سال ۱۴۰۱ گفت: کسانی بودند که ناشی از تلاش دشمن در رسانه‌ها، به کف خیابان آمدند و جان خود را از دست دادند. اینها نتیجه تلاش‌های دشمن در تشویش و گمراهی اذهان عمومی است. امروز در حالی که همه کشور‌ها از اقتدار ایران می‌گویند و دفاع ایران را مشروع می‌دانند؛ رسانه‌های دشمن کاری کرده بودند که در محیط مدرسه دانش آموزان از پاسخ اسرائیل می‌ترسیدند.

تاریخی با بیان اینکه آینده نوجوانان و جوانان ما به شدت مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفته است؛ گفت: اگر لطف الهی نبود؛ ممکن بود ما هم مورد حمله رسانه‌های دشمن قرار بگیریم؛ فکر ما آشفته شود و یا به خیابان‌ها برویم؛ برای جلوگیری از این حوادث ما نیازمند تبیین اهداف و برنامه برای مردم هستیم؛ تبیین هم نیاز به کمک و روایت کردن دارد.

گاهی خود ما هم باورمان نمی‌شود که به چه دستاورد‌هایی رسیدیم

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: ما باید در جایی که امکان رو در رو شدن با دانش‌آموزان را داشته باشیم روایتگری کنیم. جایی که می‌توانیم با او به تبادل نظر و گفتگو بپردازیم؛ حتما این کار را بکنیم و این فرصت را غنیمت بشماریم. شاید نتوانیم در فضای مجازی به خوبی دشمن عمل کنیم، اما مدرسه جایی است که در دست ماست. جایی که می‌توانیم به صورت هنرمندانه با مخاطبان نوجوان خود ارتباط برقرار کنیم. مدرسه یکی از جدی‌ترین فرصت‌های ماست که می‌تواند تعیین کننده باشد.

وی با اشاره به اینکه گاهی خود ما هم باورمان نمی‌شود که به چه دستاورد‌هایی رسیدیم؛ افزود: اسرائیل از ابتدای طوفان الاقصی تاکید می‌کند همه کاره ایران است؛ آمریکا و اروپا دائما بر قدرت ایران تاکید کردند؛ اما باز هم کسانی هستند که قدرت دفاعی و نظامی ایران را دست کم می‌گیرند؛ این ندیدن قدرت داخلی آفتی بوده که صد‌ها سال است در ایران وجود داشته است. دشمن هم بر این نقطه ضعف تمرکز دارد.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خاطر نشان کرد: دشمن دائماً به فکر این است که از تفرقه‌های بین ما استفاده کند؛ و ما باید هشیار باشیم و بهانه‌های واهی برای تفرقه افکنی را به دشمن ندهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند