Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان گفت: فرمانداران و مجریان انتخابات در این استان با هر گرایش فکری و نگرش سیاسی باید انتخابات را قانونمند برگزار کنند. ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمود ثمینی ظهر امروز در جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران لرستان با بیان اینکه هر چقدر که به پروسه شروع انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم به‌همین میزان حساسیت‌ها افزایش پیدا می‌کند اظهار داشت: انتظارات کاندیدات احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی که از یک‌شنبه هفته آینده ثبت‌نام خواهند کرد برگزاری انتخابات قانونمند و به‌دور از هر گونه شبهه و در بی‌طرفی کامل و منصفانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌تناسب سیاست‌گذاری‌های انتخاباتی دولت به عنوان برگزارکننده و مجری، ما نیز در استان لرستان همان سیاست‌های قانونمند و بدون شبهه را داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان‌ با تأکید به اینکه برگزاری انتخابات بی‌طرفانه و قانونمند تنها یک شعار نیست بلکه ما به برگزاری چنین انتخاباتی اعتقاد داریم، عنوان کرد: برای رسیدن به این مهم فرمانداران و مجریان انتخابات در این استان با هر گرایش فکری و نگرش سیاسی باید انتخابات را قانونمند برگزار کنند.

وی خطاب به فرمانداران بیان کرد: خودتان را در معرض تهمت قرار ندهید زیرا برای من و شما هیچ تفاوتی ندارد که کدام شخص به مجلس برود.

ستاد انتخابات استان لرستان افتتاح شدمردم به برگزارکنندگان انتخابات مجلس لرستان اعتماد داشته باشندبرگزاری جلسات فوق‌العاده هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس

ثمینی با بیان اینکه ما به مردم‌سالاری دینی معتقد هستیم، گفت: ملاک ما انتخاب مردم است و پس از طی مراحل قانونی کاندیداها باید رقابت خود را آغاز کنند و وظیفه ما مجریان برگزاری انتخابات سالم و به‌دور از هیچ‌گونه حاشیه و در مدار و موازین قانونی است.

وی خواستار برگزاری جلسات هماهنگی توسط فرمانداران شد و تصریح کرد: هیئت اجرایی انتخابات در این جلسات باید به اشتراک فهم در اجرای قانون برسند زیرا همه در استان لرستان باید یک‌جور به انتخابات فکر کنیم و به دیدگاه مشترک برسیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تلاش ما این است که یک انسجام، هماهنگی و اشتراک فهم در برگزاری قانونمند انتخابات را ایجاد و افزایش دهیم.

انتهای پیام/ 642/ح

R41450/P1357/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

با هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان