Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی گرمسار با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور بسیجیان در صحنه موجب شد تا ریشه ضد انقلاب در تمامی ابعاد از بیخ و بن قطع شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گرمسار به مناسبت روز بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیج استوارتر از گذشته به مبارزه خویش ادامه داده و از پای نخواهد نشست و تجربه نشان داده است که حضور بسیجیان در صحنه‌ها موجب شده که ریشه‌ ضد انقلاب در تمامی ابعاد از بیخ و بن قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به مسئولان در دولت و بخصوص مسئولان امنیت عمومی تأکید شده است که با درایت و قدرت، عناصر مفسد و محارب را بر جای خود بنشانند و بی‏ شک کسانی که چشم به فتنه‏ انگیزی‌های این روسیاهان دوخته ‏اند، مأیوس خواهند شد. ملت بزرگ ایران مخصوصاً جوانان عزیز باید در کمال هوشیاری مراقب حرکات دشمن باشند و به طور کامل با مأموران، همکاری کنند و عرصه را بر عناصر مزدور و خودفروخته‏‌ی دشمن، تنگ نمایند؛ و به خصوص فرزندان بسیجی ‏هم باید آمادگی‏‌های لازم را در خود حفظ کنند و با حضور خود در هر صحنه‏‌ای که حضور آنان در آن لازم است، دشمنان زبون را مرغوب و منکوب سازند. "
مقام معظم رهبری ۲۲ تیر ۷۸

بسیج شجره طیبه‌ای است که امام خمینی (ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ برای دفاع از انقلاب و دستاورد‌های آن، این نهاد مقدس را بنیان نهادند؛ بسیج از همان زمان آغاز فعالیت، به تعبیر امام (ره) مدرسه عشق شد و تمام مجاهدین راه خدا پیمان نامه آن را با خون خود امضاء کردند. خط سیر مکتب بسیج امتداد خط سرخ سرور و سالار شهیدان کربلا است که مرگ با عزت را برای زندگی باذلت ترجیح دادند.
جنگ کفر و ایمان به منتهی الیه خویش رسیده و رو به نقطه پایانی دارد و اساسا بسیج بدین هدف شکل گرفت تا اهل ایمان را برای مبارزه علیه شرک تربیت و آماده کند. جنگی که تربیت یافتگان آن، مصداق «من المومنین رجال صدقوا» هستند و بر عهد خویش با خداوند راسخ اند.

در فضای کنونی دانشگاه‌ها که ضد فرهنگ‌ها و سیاست زدگی ها، رشد و شتاب علمی را نشانه رفته و به کندی کشانده است و نیز شیطان بزرگ پروژه‌ی نفوذ را به طور ویژه از منظر دانشگاه و محیط‌های آکادمیک برای استحاله مولفه‌های اساسی انقلاب دنبال می‌کند، بسیج استوارتر از گذشته به مبارزه خویش ادامه داده و از پای نخواهد نشست و تجربه نشان داده است که حضور بسیجیان در صحنه‌ها موجب شده که ریشه‌ی ضد انقلاب در تمامی ابعاد از بیخ و بن قطع شود.
مسئولین بدانند که امام روح الله خطاب به بسیج دانشجو و طلبه فرمود: «من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غفلت کنند در آتش قهر الهی خواهند سوخت.»

به مسئولین دولتی نیز توصیه می‌کنیم طرح‌های خوبی که سال‌ها پیش به بهانه‌های واهی و لجبازی با دولت قبل کنار گذاشته بودید و الان بعد از شش سال و نیم به اشتباه خود پی بردید، قبل از اجرای دوباره به صورت کامل برای جامعه و علی الخصوص نخبگان تبیین کنید تا باعث سواستفاده دشمنان و معاندان نشود.
نگاه و امید خود به بیرون از مرز‌ها را فراموش کرده و با توجه بیشتر به نخبگان داخلی، اساتید و دانشجویان انقلابی، به تحول ساختار‌های اقتصادی و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی و حرکت به سمت تحول بنیادین علوم انسانی به سمت اسلامی سازی آن، مبادرت ورزند.

با نگاه به فتنه اخیر و خسارت‌های ایجاد شده در کشور در میابیم که دشمن از برندازی نظام قطع امید کرده است و به دنبال خسارت‌هایی است که مانع از پیشرفت نظام شود و در راستای این فعالیت‌ها به دنبال نفوذ در رده‌های حکومتی است تا با این روش به نظام از داخل حمله کند تا فقط نظام اسمش اسلامی، ولی به صورت سرمایه داری و لیبرال اداره شود. در این مقوله مردم باید هوشیار باشند و با انتخاب درست در انتخابات‌های مختلف کسانی را انتخاب کنند که واقعاً دغدغه خدمت داشته باشند و نگاهشان به جوانان و داخل باشد نه به مذاکره با قدرت‌های پوشالی که همیشه به دنبال استعمار هستند.
از همه مسؤلان عزیز خواهشمندیم بجای اینکه اقتصاد و زندگی مردم را شرطی کنید و تولید و تولیدکننده را معطل جواب فلان رئیس جمهور یا فلان کشور بگذارید نگاهتان به داخل باشد؛ چون همانطور که مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند: مشکلات کشور با نگاه به داخل حل می‌شود.

و، اما سخن آخر؛ مردمی که در این چند روز برای امنیت راهپیمایی خودجوش کردند، برای تأیید مسئولین دولتی و مجلسی و حتی قضایی نبود؛ بلکه فقط برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل و امنیت بود. مردم همچنان از تدابیر امیدی که باعث ناامیدی شده گله مندند.

مسئولین ذوق نکنند، ما مخالف گرانی‌ها هستیم و فقط به عشق رهبر آمده بودیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیانیه بسیج دانشجویی بیانیه شورای تبیین مواضع دانشجویی روز بسیج مستضعفین دانشگاه گرمسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که امام خمینی(ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند، بسیار مهم و حتی بااهمیت‌تر از انقلاب اول بود، عنوان کرد: امروز نیز همچون زمان ابتدای انقلاب، جوانان و دانشجویان، میدان‌دار عرصه انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سازمان بسیج دانشجویی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عین الکمال، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی‌، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفی، هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی و جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: اولین رکن انقلاب ما اسلام است. «اسلام»، «مردم» و «امامت و ولایت مطلقه فقیه»، از جمله ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند که چنانچه خدای ناکرده هرکدام از آن‌ها کمرنگ شوند، انقلاب ما دچار مشکل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه اقشار مردم در به ثمر نشستن و پیروزی انقلاب اسلامی، حضوری پررنگ و نقشی تاثیرگذار داشتند که در این میان دانشجویان میدان‌دار عرصه بودند، گفت: دانشجویان پیرو خط امام (ره) در زمان استقرار اولین دولت در جمهوری اسلامی ایران، زمانی که احساس کردند مسیر انقلاب در حال خارج شدن از ریل اصلی خود است، به میدان آمدند و ۱۳ آبان را رقم زدند.



مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که امام خمینی (ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند، بسیار مهم و حتی بااهمیت‌تر از انقلاب اول بود، عنوان کرد: امروز نیز همچون زمان ابتدای انقلاب، جوانان و دانشجویان، میدان‌دار عرصه انقلاب هستند.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • ثبت ۱۸۰ درخواست برای حضور خادمان رضوی در یزد
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • جدی ترین حرف‌های نعیمه نظام دوست در پشت صحنه برنامه مهران مدیری
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام