Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای چندمین بار در طول دوران مربیگری علی دایی از زمان سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گرفته تا برهه هدایت تیم های دیگر باشگاهی، خبر می رسد که او در آستانه پذیرش مربیگری یکی از تیمهای خارجی است.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا شایعه شده که علی دایی سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در آستانه پیوستن به الغرافه قطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گفته می‌شود دایی با یک قرارداد مالی خوب به این تیم قطری خواهد پیوست که مهدی طارمی را فصل قبل در اختیار داشت. 

فوتبال ایران طی سالهای اخیر بر خلاف گذشته نسبتا دور، مربیان زیادی ترانسفر نکرده است و با توجه به اینکه فعلا زمینه فعالیت علی دایی در یکی از تیمهای بزرگ لیگ برتری فراهم نیست، صحبت به حضور او در راس یکی از تیمهای خارجی است. البته چندین بار حرف از قرارداد با تیمهای ملی همچون سوریه و عمان بود اما این بار صحبت از تیم باشگاهی است.

شنیده می‌شود صحبت‌های اولیه در این ارتباط انجام شده و دو طرف به عقد قرارداد نزدیک هستند. الغرافه اکنون در لیگ ستارگان قطر وضعیت بدی ندارد و با ۶ امتیاز اختلاف با صدر جدول، در رتبه سوم قرار دارد. مشخص نیست با این وضعیت چرا این تیم تصمیم به تغییر کادرفنی دارد؟  پیش از این از دایی به عنوان یکی از جانشینان احتمالی گابریل کالدرون، سرمربی فعلی تیم فوتبال پرسپولیس نام‌برده می‌شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم جوکر لایحه بودجه 99 محمود حجتی مارک ویلموتس استیضاح زنگنه یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال سید ابوالفضل میرمحمدی علی دایی الغرافه تابناک ورزشی فیلم جوکر لایحه بودجه 99 محمود حجتی مارک ویلموتس استیضاح زنگنه یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال سید ابوالفضل میرمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ چند ماه پیش اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل نیمکت لیورپول را ترک کند. جستجو برای یافتن جانشین او توسط مدیران این باشگاه از همان زمان آغاز شد و در طول این مدت گزینه‌های متفاوتی برای هدایت این تیم مطرح شده است.

رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از اسلوت که در حال حاضر هدایت فاینورد را بر عهده دارد به عنوان گزینه اصلی جانشینی این مربی آلمانی نام برده بودند و حالا به نظر می‌رسد که مذاکرات برای نهایی کردن حضور او روی نیمکت لیورپول در آنفیلد به صورت جدی ادامه دارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که لیورپول در ساعات پیش رو برای توافق با باشگاه فاینورد و به خدمت گرفتن سرمربی این تیم پافشاری بیشتری خواهد کرد، چرا که مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند هرچه سریع‌تر انتقال اسلوت را نهایی کنند.

این در حالی است که رسانه‌هایی مانند تلگراف هلند خبر داده‌اند که اسلوت علاقه بسیاری به قبول هدایت لیورپول دارد و هیچ مشکلی در جزئیات قرارداد شخصی او با این باشگاه وجود نخواهد داشت. او امیدوار است که مذاکرات این باشگاه با مدیران فاینورد تا ۴۸ ساعت آینده به نتیجه برسد و تکلیف حضور او در این تیم در فصل آینده مشخص شود.

رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه این مربی هلندی، پیش از این به او اطلاع داده بود که شانس او برای امضای قرارداد با باشگاه لیورپول بسیار زیاد است و همین موضوع امید او برای نهایی شدن این قرارداد در فاصله‌ای کوتاه را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد