Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ششم آذرماه هیئت وزیران در نشستی خبری در پاسخ به پرسشی درباره معیارهای حذف افراد از دریافت بسته حمایتی معیشتی دولت با تاکید بر اینکه کلمه حذف در این موضوع صدق نمی‌کند، اظهار کرد: این طرح بر مبنای آزمون وسع با گرایش به افراد با درآمد کم، پایین و متوسط اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این طرح در ۳ نوبت به قریب به ۶۰ میلیون نفر پرداخت‌ها صورت گرفت.

وزیر کار خاطر نشان کرد: یارانه ها و کمک‌های معیشتی ارتباطی به هم ندارد. البته تمکن مالی در هر دو موضوع مورد توجه دولت است و برخی معیارها مشابه است ولی اینکه با ثبت نام کمک‌های معیشتی یارانه‌ها قطع شود چنین نیست.

وزیر کار در ادامه در پاسخ برخی تناقض‌ها درباره پرداخت کمک‌های معیشتی نیز بیان کرد: نزدیک به ۶۰ میلیون نفر کمک دریافت کرده‌اند و تردیدی در آن نیست. در اینکه دولت حتی یک ریال از افزایش بنزین را در بودجه عمومی مصرف نمی‌کند نیز تردیدی وجود ندارد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: ضریب خطای طرح‌های اجتماعی وجود دارد و میزان همانند تمام کشورهای جهان حدود ۴ درصد است. زنان سرپرست خانوار با درآمد زیر ۵ میلیون تومان دریافت کرده‌اند و اگر هم نکرده باشند با ثبت درخواست بررسی خواهد شد.

وی یادآور شد: البته زنان سرپرست خانوارهای بسیاری داریم که کارآفرین هستند. در جامعه معلمان و بازنشستگان نیز کسانی هستند که ممکن است درآمد خوبی باشند. دولت نمی‌خواهد افراد دارای استحقاق از این سبد محروم بمانند و این هدف دولت است.

چالش جاماندگان کمک معیشتی | چرا کد رهگیری ارسال نمی‌شود؟ کد خبر 465993 برچسب‌ها یارانه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902634

دیگر خبرها

  • جنجال هوخشتره و چاپ پول؛ شاخص محرمانه تورم را چه عددی حساب کرد؟
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • شما یا نمیدانید یا میخواهید که ندانید!
  • لزوم بازتعریف نقش دولت در همگرایی نخبگان
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات