Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لوچو مثل همیشه کنفرانسی جنجالی داشت. او با دوست چندین ساله‌اش قطع همکاری کرد.
به گزارش آریا، لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا از قطع همکاری با روبرت مورنو به دلیل بی وفایی خبر داد.
به نقل از as، لوچو در این کنفرانس مطبوعاتی جنجالی گفت:
روز بسیار خاص و لذت بخشی برای من و خانواده‌ام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خانه، تیم ملی برگشتم تا پروژه ناتمامی که پیشتر شروع کرده بودم را تمام کنم. می‌دانم که احتمالا تمرکز رسانه‌ها اکنون روی اتفاقات چند ماه اخیر است. از همین رو مجبورم بیشتر از چیزی که باید، به شما توضیح بدهم. من شخصا از حاشیه گریزان هستم و این را همه نزدیکانم می‌دانند. اما مجبورم توضیح بدهم چون این جنجال را کسی به پا کرده که سال‌ها کنار من کار کرده است.
تنها کسی که موجب شد روبرت مورنو در کادر فنی‌‌ام نباشد، من هستم. نه روبیالس نه مولینا و نه فدراسیون نقشی نداشتند. از روز 12 سپتامبر اختلاف من و مورنو شروع شد. این تنها روزی است که با او صحبت کردم. مورنو تماس گرفت؛ در منزل من ملاقاتی داشتیم و احساس کردم او می‌خواهد در یورو 2020 هم سرمربی اسپانیا باشد اما بعد از آن اگر من مایل بودم، حاضر است دوباره دستیارم باشد. درک می‌کنم که مورنو هیجان زده باشد. بالاخره او سال‌ها به سختی تلاش کرده و یورو را موقعیتی طلایی برای بروز خودش می‌بیند چون جاه طلب است. ولی این اقدام از نظر من نامش خیانت و بی وفایی است. اگر جای او بودم چنین کاری نمی‌کردم و طبعا هرگز به چنین فردی در کادرم نیازی ندارم. جاه طلبی بیش از حد نه تنها خصلت خوبی نیست که یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می‌شود.
او را در کادرم نمی‌خواهم و انگیزه زیادی برای شروع دوباره کارم دارم. آن جلسه کاملا محترمانه و احساسی تمام شد و من فورا به دیگر اعضای کادر فنی زنگ زدم تا آنها را بی کم و کاست در جریان اتفاقات قرار بدهم. نمی‌خواستم از رسانه‌ها بشنوند و از حرف‌های من برداشت بدی شود. از طرفی باید بگویم هیچ وقت با فدراسیون تماس نگرفتم تا خودم را پیشنهاد بدهم. هرگز چنین کاری نکرده و نخواهم کرد که خودم را به تیم یا سازمانی پیشنهاد بدهم. چند ماه پیش مجبور به ترک تیم ملی شدم. بازگشت من از ماه اکتبر کلید خورد که فدراسیون تماس گرفت و جلسه خوبی داشتیم.  
وقتی فدراسیون پیشنهاد داد اولین حرفی که به آنها زدم این بود که شما هیچ چیز به من بدهکار نیستید که بخواهید اول به من پیشنهاد بدهید. نظرم را گفتم و به توافق رسیدیم. البته به نحوه پایان کار مورنو افتخار نمی‌کنم. حالا انگیزه زیادی برای یورو و جام جهانی دارم و می‌خواهم با بازیکنان صحبت کرده و به آنها آرامش منتقل کنم. تیم ملی عوض نخواهد شد. اگرچه تغییراتی نسبت به مربی قبلی - مورنو - خواهیم داشت!
خبرنگاری در اولین سوال از انریکه پرسید چه اشکالی داشت اگر به مورنو اجازه می‌دادید در یورو هم سرمربی اسپانیا باشد؟ انریکه گفت:
خودم هم قبول دارم که شاید داستان مورنو را چندان شفاف نگفته باشم ولی من سرمربی اسپانیا در یورو خواهم بود چون فدراسیون زنگ زد و این شغل را پیشنهاد داد. نمی‌خواهم داستان را جور دیگری تعریف کنم. از نگاه خودم گفتم و حالا هم نوبت من است. قضیه را جور دیگری نمی‌بینم که بخواهم تعریف کنم. در زندگی فرصت‌هایی پیش می‌آید که بهتر اطرافیانتان را به شما می‌شناساند. اینکه چه کسی دوست شما است و چه کسی نه. ارزش‌های من با کاری که مورنو کرد، فرق دارد. خیلی فکر کردم ولی در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم و به آن افتخار می‌کنم. اگرچه تعریف کردن چنین ماجراهایی حس خوبی ندارد.
انریکه در این کنفرانس گفت از یک باشگاه خارجی هم پیشنهاد داشته است. او قراردادی سه ساله تا پایان جام جهانی 2022 قطر امضا کرده اما حاضر نشد احتمال ماندن در اسپانیا برای مدتی طولانی‌تر را هم رد کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انریکه روبرت مورنو تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به جبران شکست مردانش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان امیدوار است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از باخت یک بر صفر مردانش در خانه دورتموند در دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: هر دو تیم موقعیت‌های فراوانی داشتند اما آنها گل زدند و ما نه. نتیجه بازی نشان می‌دهد که بازی چقدر نزدیک بود. هر دو تیم موقعیتی جدید را تجربه می‌کنند. در دو مرحله قبلی آنها بازی برگشت را در خانه‌شان انجام دادند و در این مرحله این ما هستیم که در دور برگشت میزبان هستیم، بنابراین حالا نوبت ماست که در حضور هواداران‌مان بازی کنیم. البته در آن بازی باید خیلی مؤثرتر از امروز کار کنیم.

انریکه افزود: برنامه ما برای این بازی پرس حریف از بالا بود اما دورتموند در حفظ و تملک توپ خیلی قوی عمل کرد و ما هم روی توپ بلندی که منجر به گلزنی فولکروگ شد، غفلت کردیم. فوتبال همین است. گاهی اوقات به نفع شماست و گاهی دیگر به نفع حریف. الان باید آنچه در بازی گذشت را تحلیل کنیم تا برای بازی بعد آماده‌تر باشیم. در کل بازی سختی بود.

پیروزی نفسگیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته

سرمربی پاریسی‌ها در پایان اظهار داشت: همه ما می‌دانستیم که کار آسانی نداریم. به هر حال اینجا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. بازیکنان ما بابت نتیجه کمی ناراحت هستند به خصوص که دو بار توپ به تیر دروازه حریف خورد. با این وجود ما به حمایت هواداران‌مان در بازی برگشت و انرژی که از آنها خواهیم گرفت، امیدواریم. باید قبول کنیم که این ورزشگاه (سیگنال ایدونا پارک دورتموند) ورزشگاهی استثنایی است و هوادارانی دارد که می‌دانند چطور به تیم‌شان روحیه و انگیزه بدهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • تحلیلگر اسرائیلی: جنگ پایان یافته، حمله به رفح توهمی بیش نیست
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود