Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دیدار هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم اهورای بهبهان مقابل مقاومت البرز آغاز شد. ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های اهورای بهبهان و مقاومت البرز آغاز شد که در این بازی تیم اهورا به برتری 3 بر یک رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه دیدارهای باقیمانده هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال که در حال برگزاری هستند، به شرح زیر است:

شهروند ساری - شاهین کرمانشاه
مس سونگون -  هایپرشهر شاهین‌شهر
گیتی‌پسند اصفهان - ارژن شیراز
فرش‌آرای مشهد - حفاری اهواز
سن‌ایچ ساوه - آذرخش بندرعباس
ستارگان ورامین - سوهان محمدسیمای قم

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال مقاومت البرز تیم فوتسال اهورا بهبهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال مقاومت البرز تیم فوتسال اهورا بهبهان لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال تیم فوتسال اهورا بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس

به گزارش "ورزش‌سه"، اوزونیدیس و شاگردانش شروع خوب و امیدوارکننده‌ای در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر داشتند، اما با شکست برابر ملوان در انزلی که با اعتراض‌های داوری هم همراه بود، آنها با وجود پیروزی در دیدار بعدی مقابل صنعت نفت در سیرجان از مدار پیروزی خارج شدند.

گل‌گهر سپس در سه بازی پیاپی برابر سپاهان، پرسپولیس و هوادار متحمل شکست شد و در آخرین دیدار لیگ برتری خود با وجود اینکه تا دقیقه 90 با دو گل از استقلال خوزستان در ورزشگاه اختصاصی خود پیش افتاده بود، طی دو دقیقه پیروزی را با تساوی عوض کرد.

این نتایج سبب شد تا گل‌گهر که یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی و قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر مسابقات بود، فاصله قابل توجهی از صدر بگیرد و آنها در حال حاضر با 34 امتیاز رتبه ششم جدول را در حالی در اختیار دارند که فاصله آنها با تیم هفتم که ذوب آهن است به 3 امتیاز رسیده است.

البته در رقم خوردن این روزهای سخت تعداد پرشمار مصدومان کلیدی گل‌گهر اثرگذار بوده است. آنها با شروع سال جدید نوید عاشوری را به عنوا مغز متفکر تیم در میانه میدان تا انتهای فصل از دست دادند و زنده روح و زاهدی هم به عنوان دو مهره کلیدی دیگر تیم همچنان از دسترس اوزونیدیس خارج شده‌اند که باید دید در جام حذفی شرایط بازگشت به مسابقات را پیدا کرده‌اند یا خیر. علیزاده هم دیگر مصدوم گل گهر طی این مدت بوده که طی یکی دو هفته گذشته به شرایط بازی برگشته است.

در این بین گل گهر از ساعاتی دیگر در ورزشگاه حافظیه شیراز و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف فجر می‌رود و اوزونیدیس و شاگردانش در این مسابقه بیرون از خانه به دنبال کسب پیروزی و بازگشت به روزهای خوب خود هستند. بی‌شک جام حذفی حالا نسبت به لیگ برتر از اولویت بیشتری برای گل‌گهر برخوردار شده و باید دید آنها در این جام با کادر فنی یونانی خود به چه نتایجی دست پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود