Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@16:14:26 GMT

«صبح بخیر ایران» با تغییر چهره می‌آید

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۶۶۲۱

«صبح بخیر ایران» با تغییر چهره می‌آید

خبرآنلاین: فصل جدید مجله صبحگاهی «صبح بخیر ایران» با تغییرات عمده در قالب برنامه‌سازی، شکل و محتوا و با تدارک بخش‌های متعدد و متنوع از جمله میزهای گفتگو، ارائه نکات آموزشی، مشاوره تحصیلی، ورزشی، کودک و نوجوان، ایرانگردی و ... از روز شنبه نهم آذر به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

میزهای گفتگو که یکی از اصلی‌ترین بخش‌های این برنامه محسوب می‌شود، روزهای شنبه با تحلیل و بررسی مسائل روز «ورزشی»، یکشنبه‌ها «تاریخ و فرهنگ»، دوشنبه‌ها «اقتصاد»، سه‌شنبه‌ها «علمی و فناوری» و چهارشنبه‌ها با محوریت حواشی روز «سینما» با حضور کارشناسان مطرح و مرتبط پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیتم‌های ویژه «کودک و نوجوان» به همراه بیان نکاتی پیرامون دانش‌آموزان، درس و مدرسه با حضور مجید قناد، «مشاوره تحصیلی»، طرح نکات سلامتی با عنوان «صبح و سلامت» با اجرای معراج مژده و همچنین نگاهی به اخبار روز ورزشی با اجرا و کارشناسی مهدی توتون‌چی از دیگر بخش‌های درنظر گرفته شده برای این مجله صبحگاهی است.

همچنین بخش «ایرانگردی» با محوریت آشنایی با تاریخ، آداب و رسوم شهرها و استان‌های سراسر کشور با سفرهای علی‌رام نورایی به نقاط مختلف ایران و مباحث کارشناسی با موضوع معرفی و بررسی گویش‌های مختلف نیز در بخش «فرهنگستان ادب فارسی» در مجله صبحگاهی «صبح بخیر ایران» پخش می‌شود.

فصل جدید «صبح بخیر ایران» با تهیه‌کنندگی داریوش دلیری و اجرای پدرام کریمی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ تا ۸ صبح روی آنتن این شبکه می‌رود.

منبع: فردا

کلیدواژه: صبح بخیر ایران تلویزیون تغییرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تغییر چهره «خاله الیویا» در سریال «قصه‌ های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال (عکس)
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • در مکتب تو همیشه شاگردم من
  • حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • عکس| تغییر چهره باورنکردنی حسام نواب صفوی