Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اسماعیلی  پهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح گازرسانی به منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه ازناو خلخال با اشاره به جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت فسیلی در واحدهای صنعتی افزود: استان اردبیل به لحاظ وجود شهرک‌های صنعتی و صنایع تبدیلی گسترده در این زمینه عملکرد مناسبی داشته و امسال  بیش از چهارهزار و ۷۳۱ متر مکعب در ساعت گاز طبیعی به واحدهای صنعتی و  مصرف کننده عمده اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم تلاش شرکت گاز استان در گازرسانی به صنایع در سال رونق تولید بیان داشت: در حال حاضر قرارداد گازرسانی به ۸۵ واحد صنعتی و مصرف کننده عمده منعقد شده و  با انتخاب پیمانکار واجد شرایط عملیات اجرایی این پروژه ها اجراء خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه گازرسانی به ۱۸۵ مصرف‌کننده عمده و صنایع در دست اجرا می‌باشد، بیان کرد: رونق تولید و کاهش موانع تولید از رویکردهای شرکت گاز استان  در سال جاری می‌باشد و در جهت نیل به این هدف با برنامه‌ریزی و تشویق صاحبان صنایع اقدامات ارزنده ای  انجام گرفته است.

وی گفت:  تا کنون گاز ۱۱۱ واحد صنعتی  شهرستان خلخال تامین شده ودر صورت درخواست هر کدام از صنایع در حال احداث برای بهره‌مندی از گاز طبیعی این شرکت با سرمایه‌گذاران طرح‌های صنعتی و تولیدی منطقه همکاری خواهت داشت.

او  با اشاره به اینکه  عملیات گازرسانی به منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال از اواسط تابستان امسال آغاز شده است افزود: با توجه به درخواست فرماندار این شهرستان مبنی بر تسریع در  عملیات اجرایی این پروژه با وجود شرایط سخت جوی در منطقه اجرای ایجاد خط لوله انتقال گاز به ازناو متوقف نخواهد شد.

اسماعیلی  اظهار کرد:با پایان گازرسانی این طرح زمینه برای بهره‌برداری چند طرح گردشگری در این تفرجگاه از جمله مجموعه قصرهای چوبی، هتل پنج ستاره در حال احداث و چندین طرح کوچک و بزرگ گردشگری  فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد که  این شرکت اجرای عملیات گازرسانی به طرح‌های سرمایه‌گذاری در  بخش گردشگری در مناطق مختلف این استان  را در اولویت کاری قرار داده است.

برچسب‌ها گازرسانی خلخال صنعت کارخانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گازرسانی خلخال صنعت کارخانه گازرسانی خلخال صنعت کارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت صنایع غذایی سحر به‌عنوان مجموعه تولیدی محصولات سلامت‌محور با چند دهه سابقه از توان متخصصان و ظرفیت کشور اعم از نیروی جوان به‌خصوص نیروی انسانی ماهر بهره می‌برد.

این مجموعه با اعتقاد به اتصال بین صنعت و دانشگاه در رویداد سه روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شده؛ شرکت کرده تا زمینه انتقال تجارب از صنعت به دانشگاه و بالعکس در جامعه محقق شود.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی با ابراز خرسندی از حضور در این رویداد علمی به خبرنگار آنا گفت: ما در این شرکت به منظور ارتقای کیفیت محصولات و جذب رضایت مشتریان خود سعی می‌کنیم از پرسنل مجرب و متخصص در واحد‌های طراحی و مهندسی، بازاریابی و برندینگ، واحد استراتژیک و بهبود روش‌ها بهره ببریم.

محمدی با بیان اینکه در همین راستا بهره‌گیری از توان علمی دانشگاه برای کمک به رفع مشکلات و ارائه محصولات کیفی‌تر مدنظر است، افزود: حضور دانشجویان در این واحد تولیدی و بازدید از بخش کنترل کیفی و آزمایشگاهی و آشنایی با ماشین‌آلات صنعتی بخشی از دغدغه‌ها و فعالیت‌های ما بوده است.

‌وی با بیان اینکه حضور دانشجویان به عنوان کارورز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و آشنایی با مراحل تولید صنایع غذایی یکی از علاقه‌مندی‌های شرکت صنایع غذایی است که در این زمینه نیز ورود داشته است، افزود: استقبال دانشجویان برای برقراری ارتباط با مجموعه تولیدی سحر نیز بسیار خوب بود که از این اتفاق خرسندیم.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی متذکر شد: رویداد صدرا با هدف ارتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند منجر به افزایش همکاری‌ها و ارائه مهارت‌های لازم برای ورود فارغ‌التحصیلان به صنعت صنایع غذایی و اشتغالزایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود