Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فوتسال مس‌سونگون، شهروندساری، ستارگان ورامین، شهروندساری حفاری اهواز و سن‌ایچ ساوه هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال را با پیروزی پشت سر گذاشتند. ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عصر امروز (چهارشنبه) با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید که نتایج این بازی‌ها در زیر آمده است:

* ستارگان ورامین 4 - سوهان محمدسیمای قم 3
* شهروند ساری 7 - شاهین کرمانشاه 4
*مس سونگون 4 -  هایپرشهر شاهین‌شهر یک
* گیتی‌پسند 3 - ارژن شیراز یک
* فرش‌آرای مشهد یک - حفاری اهواز 2
* سن‌ایچ ساوه 4 - آذرخش بندرعباس 3

با این نتایج، مس سونگون با 41 امتیاز در صدر جدول مسابقات باقی ماند و تیم‌های گیتی‌پسند و سوهان محمدسیمای قم به ترتیب با 35 و 31 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این دیدارها و در نخستین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، اهورابهبان با نتیجه 3 بر یک از سد مقاومت البرز گذشت.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در یک بازی مهیج و جذاب مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. نکته قابل توجه تکرار پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در فصل جاری در اراک بود.

مجتبی حسینی و شاگردانش در بازی برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس هم موفق شده بودند این تیم را در اراک با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند و حالا در جام حذفی در شرایطی که دو بار از حریف عقب افتادند در نهایت کار را به پنالتی کشاندندو آنجا پیروز شدند.

هردو شکست پرسپولیس در اراک در فصل جاری با هدایت اوسمار ویرا بوده و جالب اینکه این سرمربی تنها دوبار روی نیمکت سرخ‌پوشان به عنوان سرمربی شکست خورده است!

بی‌شک برای اوسمار سرمربی پرسپولیس طبیعی است که شهر اراک را در ایران چندان دوست نداشته باشد؛ اراک برای او امسال خوش‌یمن نبوده و باخت اخیر نیز که باعث شده سرخ‌پوشان یک جام را از دست بدهند و امید خود را روی قهرمانی در لیگ برتر بگذارند.

دیگر خبرها

  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان