Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلام محمد زارعی چهارشنبه شب در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید  کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون وزیر صمت برگزار شد،   افزود: نسبت به سال های گذشته فرهنگ کار در استان رشد داشته و یکی از بسترهایی که جای خالیش احساس می شد، ارتقای فرهنگ کار بود.

زارعی از اجرای آمایش صنعت در سطح کشور با تعمیم و برش استانی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس این برنامه، هدفگذاری هایی در سطح استان ما نیز انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی با اشاره به رشد استان در بخش صنعت، عنوان داشت: سهم استان از صنعت کشور به ۱.۳ درصد رسیده است و این در حالی است که این سهم درگذشته کمتر از نیم درصد بود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس تعطیلی واحد ها بر اثر مشکلات نقدینگی، ضعف مدیریتی، فرسودگی ماشین آلات و عدم انطباق با نیاز روز را از جمله چالش های واحد های تولیدی استان دانست و عنوان کرد: توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی دارای پتانسیل هزینه نبوده و یک سرمایه گذاری محسوب می شود.

زارعی افزود: باید برای سرمایه گذاری صنعتی زیرساخت فراهم شود.

کد خبر 4782960

منبع: مهر

کلیدواژه: غلام محمد زارعی مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج بارش برف قیمت بنزین ایلام گرگان اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین قزوین شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد