Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@11:09:54 GMT

مشروح 20، چهارشنبه 6 آذر 98

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۷۸۷۸

دیدار هزاران نفر از بسیجیان با رهبر معظم انقلاب، بهره برداری از دهها طرح زیربنایی، تولیدی و خدماتی در سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی از مهمترین عناوین این بخش خبری است به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

هزاران نفر از بسیجیان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از بسیجیان، ضمن تبیین اساس تشکیل بسیج به عنوان یک نهاد تبدیل کننده تهدیدها به فرصت ها به حرکت پرشکوه ملت بزرگ ایران در یک هفته اخیر اشاره کردند و با تشکر عمیق از این حرکت قدرتمندانه تأکید کردند: ملت ایران با این حرکت، توطئه وسیع، بسیار خطرناک و برنامه‌ریزی‌شده دشمن را نابود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهره برداری از دهها طرح زیربنایی، تولیدی و خدماتی در سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی

 آقای روحانی این طرح ها رh در جلسه شورای اداری از طریق ویدئو کنفرانس در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی بهره برداری کرد. برای تکمیل این طرح‌ها 94 هزار و 760 میلیارد ریال و 859 میلیون یورو هزینه شده است.

رئیس جمهور صبح امروز هم با حضور در ایستگاه بستان آباد از خط آهن 132 کیلومتری میانه ـ بستان‌آباد بهره برداری کر.

 

بازدید از پیش اعلام نشده رئیس قوه قضائیه از دادگستری شهریار

آقای رئیسی با حضور در شعبات مختلف حقوقی، کیفری و مدنی دادگستری شهریار به مشکلات مراجعه کنندگان رسیدگی کرد. دستورات لازم هم برای بررسی مشکلات قضایی پرونده‌ تعدادی از مراجعه کنندگان صادر شد .

رئیس دستگاه قضا در گفتگو با رئیس دادگستری شهریار هم در جریان آخرین وضع قضایی این شهرستان قرار گرفت.

 

سخنگوی دولت گفت: نیمی از تهرانی ها مشمول یارانه معیشتی نشدند اما بیشتر جمعیت استان های کم برخوردار از این یارانه بهره مند شدند.  وزیر رفاه هم گفت: به هیچ وجه تعداد یارانه‌بگیران معیشتی از 60 میلیون نفر کمتر نخواهد شد.

 

دستگیری شماری از عناصر مرتبط با آمریکا

مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات اعلام کرده این افراد با جمع آوری اطلاعات از اغتشاشات در تلاش برای انتقال آنها به خارج کشور و ارائه به بیگانگان بودند.

این عناصر که با بودجه سرویس اطلاعاتی آمریکا در کشورهای مختلف آموزش دیده بودند، از مدت ها قبل تحت رصد اطلاعاتی قرار داشتن و شش نفر از آنها در اغتشاشات و دو نفر هنگام تلاش برای خروج از کشور بازداشت شدند.

 

 

گشت های ویژه تعزیرات در سیزدهمین روز بعد از اصلاح قیمت بنزین

گشت های نظارتی امروز بر سدراه تخلف بارفروشان میدان مرکزی تره بار پایتخت شدند.

 

ورود سامانه جدید بارشی از غرب کشور

با ورود سامانه جدید بارشی از غرب کشور پیش بینی می شود از فردا شب ساکنان کلانشهرها، نفسی تازه کنند. پیش بینی شده بارش هایی که در شمال غرب آغاز شده فردا به استان های غربی، دامنه های البرز و بخش های مرکزی گسترده شود و آلودگی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت هم برطرف شود.

 

هنرانقلاب

 

جشنواره کتاب دانشجویی، نمایشگاه هنرهای تجسمی بسیجی، و فراخوان جشنواره ره آورد راهیان نور، در بسته هنر انقلاب خبر بیست

 

جلسه ستاد رفع موانع تولید

تشکیل جلسه کارگروه رفع موانع تولید بعد از بازدید از چند کارخانه تعطیل شده استان تهران؛ مصوباتی که می تواند گره مشکلات این واحد ها را باز کند.

 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 مشروح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند