Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین سردار به یاد شهید سید نور خدا موسوی ملقب به شهید زنده وطن که پس از ۱۰ سال تحمل جراحت درگیری با گروهک تروریستی ریگی در سال ۹۷ به فیض عظیم شهادت نائل آمد قطعه «۱۰ سال» را خواند.

 به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، افشین سردره (سردار) به یاد شهید سید نور خدا موسوی که پس از ۱۰ سال تحمل زخم جراحت درگیری با گروهک تروریستی ریگی سال گذشته به فیض عظیم شهادت نائل آمد قطعه ۱۰ سال را با سروده‌ای از عبدالجبار کاکایی، خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قطعه ۱۰ سال با آهنگسازی بهروز درخشانی، تنظیم علی مرادی وند، میکس و مسترینگ مهرداد خاندل و با صدای افشین سردره (سردار) تولید شده است.

به گفته افشین سردار قطعه «۱۰ سال» با هدف پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد شهید سرافراز سید نورخدا موسوی شهید مدافع وطن (شهید شاخص سال ۹۸) و قدردانی از صبر و استقامت و وفاداری همسر و خانواده این شهید والا مقام تولید شده است.  
گفتنی است، سید نورخدا موسوی یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی بود که در درگیری با اشرار در شرق کشور و گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی به این درجه رفیع نائل آمد؛ سید نور خدا فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم انتظامی تهران بود و بعد از فارغ‌التحصیلی در تهران مشغول به کار شد، پس از چند سال به زاهدان اعزام شد و فرماندهی یگان تکاوری را به عهده داشت.  
مأموریت او در منطقه دوساله بود که حدود پنج ماه به پایان مأموریتش باقی‌مانده بود که در ۱۷ اسفندماه سال ۸۷ در منطقه لار با گروهک تروریستی ریگی درگیر شده و مورد اصابت مستقیم تک‌تیرانداز دشمن قرار گرفت و تیر به سر ایشان اصابت کرد.
سید نورخدا مدت ۱۰ سال به طور ۱۰۰ درصد جانباز بود و در کما به سر می‌برد تا اینکه سال گذشته و در شب رحلت پیامبر اکرم (ص) آسمانی شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید زنده شهید سید نورخدا موسوی شهدای مدافع وطن شهید مدافع وطن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار حجازی گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار «حسین اشتری» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که امروز در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: شهید حجازی  یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی  مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه بود  و  نقش مهمی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ایفا کرد. 

سردار اشتری ادامه داد: شهید حجازی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلفی خدمت و در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد و در سازماندهی، ساماندهی و جذب نیروها  و هر پست ها و مسئولیت هایی  که داشت از آنها  سرافراز  بیرون آمد. 

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان شهید حجازی در جبهه مقاومت نقش موثری داشت،  افزود: سردار حجازی دارای ایده  و تفکری ساختارمند داشت و در هر مسئولیتی به زیر ساخت ها نیز توجه و به ساختارها عمق بخشی می کرد. این شهید عزیز در کادرسازی بسیار  توانمند بود و  در  رشد و تربیت مدیران و فرماندهان  نقش موثری داشت.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد

وی با بیان اینکه سردار حجازی در فرماندهی جامعیت داشت و در سطح استراتژی و راهبردی فرماندهی می کرد، یادآور شد: سردار حجازی در  مسئولیت های مختلف موفق بود چرا که جامعیت داشت و در کنار روحیه عملیاتی روحیه فرهنگی بالایی داشت و موجب رشد و شکوفایی بسیج شده بود.

سردار اشتری با بیان اینکه سردار حجازی فردی اخلاق مدار، ولایتمدار و با اخلاص  بود،  تاکید کرد: سردار حجازی فردی انقلابی و علاوه بر اینکه در حوزه عملیاتی تبحر خوبی داشت در حوزه های فرهنگی، اجتماعی فردی موثر بود. پدر شهید حجازی از متدین و خیرین اصفهان بود و در منزل شان روضه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شد.

وی با بیان اینکه مدیون مجاهدت های شهدا هستیم،  خاطرنشان  کرد: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • عکس/ حضور سردار فدوی در خانه شهید الداغی
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان