Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@08:12:20 GMT

دستگیری زنی به اتهام تخریب شیشه بانک‌ها

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۹۳۵۰

دستگیری زنی به اتهام تخریب شیشه بانک‌ها

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زنی که شیشه بانک‌ها را در محدوده شرق تهران تخریب و سطل‌های زباله را می‌سوزاند، خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیوان ظهیری گفت: ظهر بیست و پنجم ماه آبان در پی نا آرامی‌های ناشی از سهمیه بندی بنزین در شهر تهران تعدادی از شهروندان از طریق سامانه ۱۱۰ گزارش‌هایی مبنی بر تخریب شیشه بانک‌ها و سوزاندن سطل‌های زبانه توسط زن جوانی در خیابان‌های پیروزی و میدان شهدا به پلیس اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند، گفت: این متهمه قبل از حضور ماموران کلانتری از محل گریخته بود.

وی با بیان اینکه این فرد شرور با تخریب اماکن عمومی و تشویق و ترغیب مردم به ایجاد سر و صدا و عربده کشی موجب تشویش اذهان عمومی و رعب و وحشت شهروندان را فراهم آورده بود، افزود: تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت و مخفیگاه وی آغاز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که مخفیگاه این خانم جوان در محله سلیمانه است و با دستور قضائی تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه برای دستگیری متهمه وارد عمل شدند و موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار ظهیری عنوان کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این دارد که وی با مستند سازی از حرکات آشوبگرانه فیلم‌های کوتاه مدت تهیه و به ۲ نفر در کشور‌های غربی ارسال می‌کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهمه به قصد پناهندگی این فیلم‌ها به کشور‌های غربی ارسال می‌کرده است، گفت: وی برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر همدستان در اختیار پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم جوکر لایحه بودجه 99 محمود حجتی مارک ویلموتس استیضاح زنگنه یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال سید ابوالفضل میرمحمدی زن جوان دستگیری اعتشاشات بانک ها شکستن شیشه سطل زباله آتش زدن فیلم جوکر لایحه بودجه 99 محمود حجتی مارک ویلموتس استیضاح زنگنه یارانه حمایتی آنفولانزا ایران اینترنشنال سید ابوالفضل میرمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به‌صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی ازپیش‌طراحی‌شده مقتول را تحت‌نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعاً از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان کرد: مأموران پس هماهنگی قضائی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده و گفت متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090441

دیگر خبرها

  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان