Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «سعید محمد» چهارشنبه شب در یک گفتگوی خبری با اشاره به هزینه ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی این طرح‌ها، افزود: ۱۲۰ طرح از این تعداد تاکنون به اتمام رسیده و پنج طرح باقیمانده نیز در دست انجام است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرحها ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و سه هزار نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم و غیرمستقیم به کار گرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا تاکنون در آذربایجان‌غربی بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال طرح محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: تونل انتقال آب کانی سیب از مهمترین پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاست که تاکنون 31 کیلومتر از ۳۶ کیلومتر طول این تونل حفاری شده و با اتمام این طرح سالانه بیش از ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب وارد پیکره دریاچه ارومیه خواهد شد.

سردار محمد افزود: منابع اعتباری این پروژه کمی ضعیف شده بود که در سفر ۲ هفته پیش معاون اول رییسجمهوری به آذربایجان‌غربی این قول داده‌شد که این منابع تامین شود.

وی ادامه داد: پروژه دیگر قرارگاه، نیروگاه سردشت بود که در نقطه صفر مرزی احداث شد و بیش از ۳۸۰ میلیون مترمکعب آب را می‌تواند ذخیره کرده و ۱۵۰ مگاوات برق تولید کند.

وی با تاکید بر اینکه این قرارگاه ۲۵۵ پروژه فعال در تمامی عرصه‌های فنی و مهندسی دارد، گفت: امروز کشور در حوزه نفت و گاز و در بخش‌ های‌تک بینیاز است و قرارگاه همچون نخ تسبیح تمامی اجزای صنعت را در کنار هم نگاه داشته‌است.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا تاکنون بیش از ۸۰۰ کیلومتر تونل‌سازی و ۲۵۰ کیلومتر مترو در شهرهای مختلف کشور اجرا کرده‌است یا در حال احداث دارد.

وی اظهار داشت: آذربایجان‌غربی یک استان مرزی است که مردم آن در طول دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام برای دفاع از کیان اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند و امروز وظیفه سپاه و قرارگاه سازندگی این است که در توسعه و بازسازی این مناطق نقش موثری ایفا کند.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: امروزه در کشور تمامی مسائل و مشکلات با روحیه و تفکر بسیجی حل می‌شود و با داشتن روحیه و تفکر بسیجی می‌توان مسائل و مشکلات را در تمامی زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی حل کرد.

وی بیان کرد: دشمنان به طور کلی از مسائل نظامی و عرصه‌های سیاسی ناامید شده‌اند و با ناجوانمردی کامل به عرصه‌های معیشتی مردم حمله برده و جنگ تمام عیار اقتصادی را ایجاد کرده‌اند.

قرارگاه خاتم الانبیا پس از پایان جنگ تحمیلی و در سال ۱۳۶۸ تاسیس شد و اینک با بهره گیری از نیروی انسانی متعهد و مجرب و با برخورداری از حجم بالای امکانات و تجهیزات آمادگی کامل دارد تا طرح‌های بزرگ و پیچیده را در کمترین زمان ممکن و با رعایت کلیه استانداردها و مشخصات فنی و مهندسی و با متناسب‌ترین روش اجرایی حتی به صورت EPC اجرا کند و این توانمندی قابلیت گسترش و توسعه و حمایت از کشورهای مسلمان، همسایه و دوست را در قالب صدور خدمات فنی و مهندسی دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اذربایجان غربی گفت: از نظر دمایی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان پیش بینی می‌شود.

مطیعی در گفت و گو با ایسنا افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در اغلب نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود. 

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز پیش بینی می‌شود. 

این کارشناس هواشناسی استان با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه بالای صفر گرم‌ترین و تکاب با ۳.۶ درجه بالای صفر خنک ترین شهر استان گزارش شده است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی