Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@03:05:05 GMT

بررسی اطلاعات بانکی موجب قطع یارانه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۹۶۹۳

حسین میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به پرسش برخی مخاطبان مبنی بر اینکه «اگر آن دسته از افرادی که یارانه دریافت می‌کنند اما مشمول بسته معیشتی نشده‌اند، اجازه بررسی ریز حساب‌های بانکی را به وزارت رفاه بدهند، با مشخص شدن اطلاعات گردش مالی، احتمال حذف یارانه‌شان نیز وجود دارد یا خیر؟» اظهار کرد: ما حسابرسی نمی‌کنیم، بلکه درخواستی را به نظام بانکی کشور ارسال می‌کنیم و این درخواست به صورت سیستمی به بانک مرکزی می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این سوال از بانک مرکزی صورت می‌گیرد که آیا مجموع در آمدهای اعضای خانوار این فرد بالاتر از حدی است که تعیین کرده‌ایم یا خیر؟ که جواب می آید "بله" یا "خیر"، و بررسی در همین حد است.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه با بیان اینکه اینطور نیست که اطلاعات بانکی افراد را شخم بزنیم گفت: مردم نگران نباشند و درخواست بدهند. ثبت درخواست رسیدگی حق آنهاست و وظیفه ما است که بررسی کنیم.

میرزایی اضافه کرد: بررسی اطلاعات حساب‌های بانکی ارتباطی با یارانه ندارد و ما در حال حاضر تنها موضوع حمایت معیشتی را پیش می بریم.

        

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس،  سیدعلی اصغر رفاهی درباره این دیدار مردمی که در مسجد کوفه بندرعباس برگزار شد گفت: هدف از این دیدارها، پیگیری مشکلات و درخواست‌های قضایی مردم است.

وی گفت: امروز حدود چهل درخواست و پرونده قضایی مردم از نزدیک بررسی شد.

رفاهی افزود: درخواست‌های دریافت شده تا دو روز آینده ثبت و پیامکی برای افراد فرستاده می‌شود.

وی گفت: نتیجه بررسی و پیگیری این درخواست‌ها نیز تا دو هفته آینده به متقاضیان اعلام می‌شود.

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه افزود: دیدار مردمی در سفر‌های استانی بویژه با محوریت مساجد و بقاع متبرکه از تاکیدات رئیس قوه قضائیه است.

رفاهی افزود: در صورتی که نیاز باشد پرونده افراد متقاضی با حضور اعضای شورای عالی قضایی، معاونان قوه قضائیه و یا حتی در دیدار با خود رئیس قوه قضائیه بررسی می‌شود تا به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید؛ رئیس قوه قضاییه امروز به هرمزگان سفر می کند

وی گفت: روز پنجشنبه نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ دیدار مردمی در محل مجتمع دادگاه‌های کیفری انقلاب و خانواده بندرعباس واقع در میدان اباذر بندرعباس برگزار می‌شود.

رئیس قوه قضائیه و مسئولان قوه قضائیه در سی امین سفر استانی، امروز به هرمزگان سفر می‌کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد