Web Analytics Made Easy - Statcounter

«گردهمایی ۱۰ هزار نفری لشکر انقلاب» آخرین روز هفته بسیج با حضور سردار سلامی در همدان برگزار می‌شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ فردا در آخرین روز از هفته بسیج استان همدان، میزبان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود؛ «گردهمایی ۱۰ هزار نفری لشکر انقلاب» صبح فردا با حضور سردار سلامی و با حضور بسیجیان استان در سالن انقلاب برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز پایانی هفته بسیج به طور همزمان ۶ هزار و ۱۵۵ پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور به بهره‌برداری خواهد رسید که بیش از یک‌هزار و ۴۰ پروژه از مجموع پروژه‌ها مربوط به استان همدان است که با حضور یک مقام ارشد نظامی این پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

اردوگاه کرامت نهاوند در بحث بازپروری و ترک اعتیاد معتادان با حرفه‌آموزی و ایجاد اشتغال از دیگر پروژه‌هایی است که فردا به بهره‌برداری خواهد رسید؛ عملیات اجرایی بازسازی در روستای سیل‌زده برفیان در شهرستان تویسرکان نیز فردا آغاز خواهد شد.

تهیه و ارسال ۲۰۰ سری جهیزیه مددجویان کمیته امداد توسط سپاه پاسداران از دیگر برنامه‌های روز پایانی هفته بسیج خواهد بود.

برگزاری نماز مغرب و عشا در روستای بهادربیگ شهرستان بهار و افتتاح گلزار شهدا به صورت نمادین از برنامه‌های پایانی در این روز است؛ برنامه پایانی حضور این مقام ارشد نظامی در مرکز استان و بازدید از «نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب» است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیداری حساس و مهم از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا، امروز عصر و در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا، تیم فوتبال ناپولی میزبان رم بود. قهرمان فصل قبل گذشته مسابقات که در وضعیت عجیبی به سر می‌برد، در رتبه هشتم ایستاده و رم برای قطعی کردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کرد.

در این رقابت حساس ایتالیایی، سردار آزمون موفق شد، در دقیقه ۵۹ بازی برای تیمش پنالتی بگیرد، که این پنالتی با ضربه دیبالا تبدیل به گل شد.همچنین تامی آبراهام موفق شد با گل در دقیقه ۸۸ بازی، تیمش را از شکست نجات دهد.

در ترکیب ناپولی، ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴، و ویکتور اوسیمن در دقیقه ۸۴ این رقابت موفق به گلزنی برای ناپلی ها شدند و بدین ترتیب این رقابت حساس ایتالیایی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900751

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید