Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:46:37 GMT

قاچاقچی سیگار در قزوین ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۱۹۷۵۱

قاچاقچی سیگار در قزوین ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شد

هوشنگ محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین انجام ماموریت در محور اتوبان قزوین – تهران با مشکوک شدن به یک خودرو سواری پس از متوقف ساختن آن ۲۰ هزار پاکت انواع سیگار قاچاق را کشف کردند.

سرپرست تعزیرات حکومتی افزود: پس از بررسی، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع شد و این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4783092

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قزوین کشف سیگار قاچاق بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج بارش برف گرگان قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی ایلام قزوین بنزین شهرکرد بیرجند تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۱۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان محموله لباس قاچاق به ارزش بیش از 8 میلیون تومان را هنگام بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند که در شعبه ی ویژه ی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان رسیدگی شد.


وی افزود: شعبه پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده ، اخذ استعلام های لازم و عدم ارائه مدارک گمرکی توسط متهم ، تخلف انتسابی را محرز دانسته و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت حدود 23 میلیون تومان محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل