Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:28:53 GMT

تمام محورهای مواصلاتی کرمانشاه لغزنده است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۰۲۳۷

تمام محورهای مواصلاتی کرمانشاه لغزنده است

سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار دریافتی در تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه بارش باران گزارش شده و معابر لغزنده هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه بارش مذکور از جمله نخستین بارش های پاییزی است، لغزندگی جاده ها بسیار زیاد است بنابراین رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه در سطح جاده ها بارش برف گزارش نشده، گفت: ترافیک حاکم بر محورهای مواصلاتی استان عادی و روان است.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز هستند.

وی افزود: با توجه به برودت هوا در جاده ها و امکان بارش برف همراه داشتن تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ مورد تاکید است.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: همچنین رانندگان باید از سلامت فنی وسائل نقلیه در خصوص لاستیک که دارای عاج مناسب بوده، نیز سلامت سیستم بخاری و گرمایشی اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 4783107

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه کرمانشاه جاده بارش باران بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بسیج بارش برف گرگان قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی ایلام قزوین بنزین شهرکرد بیرجند تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ملک‌زاده گفت: برخی از راه‌های فرعی و روستایی به خاطر باران و جاری شدن روان‌آب به صورت موقتی مسدود و پس از رفع خطر بازگشایی شد.   مسیر جاده کنجکوه و میانکوه، محور خرانق – درند و جاده پرک به سمت سه چاهون از محور‌هایی بود که روز گذشته براثر جاری شدن سیل مسدود شده بود.

دیگر خبرها

  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده هستند